het grote portmap topic

Status
Not open for further replies.

David

de RAAF
Het grote boze Poortmap topic...

Bedoeling van dit topic
Het verzamelen van zoveel mogelijk portmaps.
Als je een portmap post geef je toestemming om de portmap op de forum-server te zetten (dit om te voorkomen dat de helft van de portmaps niet meer zichtbaar zijn door hosts die niet meer bestaan etc.)

Hoe te werk te gaan
- Plaats een duidelijke omschrijving van het type cilinder, voor welk blok deze is, of deze voor AC of LC is en wat er evt. aan gedaan is.
volgens dit schema:
cilinder:
blok:
tuned:

- Post daaronder je zelfgemaakte complete(!) portmap(s) met maten, zoals onderstaand plaatje (het hoeft uiteraard niet met de computer nagetekend te zijn).
metra70gietpialc_poortmap.jpg

(c) ScooterTuning.net

Als je geen maten erbij zet, zet dan de timings erbij (separaat voor elke in hoogte verschillende poort).

wat hoort er NIET in dit topic thuis
- offtopic
- vragen om portmaps
- zeiken over portmaps
- incomplete portmaps

Mocht je een vraag of iets te zeiken hebben over een portmap, open dan je eigen topic met daarin een link naar het portmapje en stel daar je vraag, dat houdt dit topic overzichtelijk.

LET OP: iedereen die zich niet hieraan houdt verzamelt per keer 3 warningpoints

Incomplete portmaps (dus zonder maten) zullen worden verwijderd.

Eventuele opmerkingen oid over het topic kunnen naar mij gePMed worden, klik daarvoor hier.

Original post by David, edited by $aint
 
Advertisement - register to remove this

1028507837-oeleboele.jpg


Dit is de mhr team 70 voor mina hor lc heb gekocht (tweedehands). Hij is bewerkt, maar niet echt proffesioneel.

Sorry, maar de maten zet ik er morgne wel bij dan.
 
Originally posted by mhr#27
metrakit pro race

Heb toevallig nog een poortmapje liggen... zal hem eens gaan scannen :)

[edit]

Tadaaa... ik kan toveren

poortmap1.JPG


[/edit]
 
Last edited:
1028584859-mhrteamtwinstunedstage1.jpg


Minarelli LC Mhr Team 70cc Cilinder, uitlaatpoort en de A spoelpoortjes aangepast , en verder wat mooie afwerkingen

Cilinder is Twins Tuned, stage 1

Bovenin de getuned onderin de std poort... maten heb ik niet...mja ziet er wel leuk uit :p
 
Last edited by a moderator:
ok deze komen allemaal van de list, ze zijn nu geupload naar de forumserver, maar de namen zijn nu niet meer herkenbaar, bij sommige staat geen beschrijving als ikf f zin heb add ik die nog wel.
(C) naar de uploaders, enjoy!:

1028637529-1.gif


1028637540-1.jpg


1028637549-1.jpg


1028637558-1.jpg


1028637569-1.jpg


1028637578-1.jpg


1028637600-1.jpg


1028637608-1.jpg


1028637616-1.jpg


1028637624-1.jpg


1028637641-1.jpg


1028637660-1.jpg


1028637667-1.jpg


1028637676-1.jpg


1028637689-1.jpg


1028637708-1.jpg


1028637717-1.jpg


1028637732-1.jpg


1028637747-1.jpg


1028637755-1.jpg


1028637765-1.jpg


1028637777-1.jpg


1028637785-1.jpg


1028637797-1.jpg


1028637804-1.gif


1028637810-1.jpg


1028637819-1.jpg


1028637828-1.jpg


1028637834-1.gif


1028637842-1.jpg


1028637851-1.jpg


1028637856-1.gif


1028637866-1.jpg


1028637874-1.gif


1028637887-1.gif
 
Last edited:
Ik heb er ook wel een paar:

Mijn door mijzelf bijgewerkte MHR50:

1028805856-mhr50.jpg


Een standaard DR70:

1028805923-dr70.jpg


Een door Ivo getunede DR70:

1028806011-dt70IS.jpg


Een DR70 door mij getuned, niet extreem, zo is hij nog een beetje slijtvast. Anders had ik de vorm wat bruter gemaakt.

1028806045-dr70SvR.jpg


Een Top70 Due Plus:

1028806099-top70.jpg


Een Top70 die ik nog moet frezen, dit is het idee. Weer moet hij niet te extreem worden. Anders was hij overal wat groter geweest. Vorm is wel ok dit keer.

1028806192-top70SvR.jpg
 
Een paar van mijn poortmapjes:
Een van 45 naar 47mm uitgehoonde, door mij aangepaste airsal cilinder voor nsr (vaag soort cilinder, is gietijzer met nikasil, dit is de cilinder die ik met Klaaswaal had)
1028831676-kaio.jpg

Een 92cc malossi cilinder voor mbx80 (let op de rare poorten die onder de spoelpoorten zitten, geen idee hoe die heten, cilinder is volledig gietijzer)
1028831988-malossi.jpg

En 1 van m'n huidige cilinder:
een 63cc daytona mini (allu met chroom, geen idee hoe deze rijd brommer moet nog opgebouwd worden)
1028831929-daytona.jpg
 
Last edited:
Ok post ff de maps die ik op server heb staan. Ze zijn niet allemaal van mij;
Paar van Ivo/Joël
Paar van black_phoenix aka Derek
En nog 1 van Burnfreak geloof ik.
Rest van mij dus. Mocht iemand iets op deze verder niets onthullende poortmappen hebben PM me maar.
Ik post ze gewoon, voor een beetje kleur in dit topic;

cilinder: Malossi MHR Team 70 (Nederlandse benaming: Speed)
blok: minarelli LC
minarelli%20lc%20-%20malossi%20mhr%20team%2070.jpg


cilinder: Polini Evo 70
blok: minarelli LC
minarelli%20lc%20-%20polini%20evo%2070.jpg
 
Last edited:
44mm (63cc) Daytona Mini cilinder voor Honda NSR (voor het tunen, getunde post ik niet)
Poortmapdaytona2.jpg
 
Last edited:
Poortmap Malossi giet (tuned LL) voor NsR, boring 46,3mm.
Map gemaakt voordat de bevels werden aangebracht door herr tino..

Poortmap.jpg


Topvermogen >12pk @ 9000 rpm
 
THANKS to Ray B :)

Airsal 70CC T6 tuned by STD-TUNING
hoogte uitlaatpoort moet zijn: 19mm
Poortmap%20Airsal%2070%20LC.jpg


Malossi 70cc MHR-Replica
hoogte uitlaatpoort moet zijn: 18,5mm
Poortmap%20MHR-r%2070%20AC.jpg
 
Last edited:
HEBO NG - JS stage 2 getuned i.c.m. een jollyMoto en 19mm. Deze is later nog bijgewerkt voor een 24mm en een HR3 uitlaat. Waardoor die meer op de poort van de Hebo Racing leek, dwz breder en hoekiger dus, zoals een MHR Speed.
Poortmap_hebo_ng_JS.png


HEBO racing (oud type) - JS stage 3 tuned i.c.m. C16 en 21mm.
Poortmap_hebo_racing_JS.png


Met heeeel veel dank aan Joel - JS-tuning en Nogood 9||6
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top