Het grote poets, reinig en blinkmiddelen topic #6

Hoi!
Ik heb vorige week de golf ff gepoetst eerst met autoglym super resin polish en daarna met extra gloss protection. Ondertussen ff 1700km gereden en hij is weer vies. Hoe kan ik hem het beste weer even snel laten shinen? Quick wax van motip eroverheen? Of even beter met de hand waxxen (mequiars gold class carnauba plus spul) want wil niet dat me sealant (extra gloss protection) er weer af gaat. Hij moet ff goed shinen voor MIVW zondag.
 
laatst ook dat autoglym super resin polish eens op de ek4 gesmeerd, best goed spul maar ik ben benieuwd of het beter dan meguairs nxt is.
 
Zitten in die Autoglym meer "schurende" bestandsdelen in.. (incl. veel krijt).

Als er veel swirls in je auto zitten en je gebruikt autoglym zal ie er beter uitzien dan met megs gok ik doordat het veel kan verhullen.
Liever een keer goed polijsten en dan beschermen :p
 
oh, lekker dan. Dat spul heb ik bij een speciaalzaak gekocht waar ze dat dan toch eigenlijk hadden moeten weten en er bij hadden moeten vertellen imo.
Mja, volgende keer dan maar proberen op de andere civic.
 
Wat hadden ze erbij moeten vertellen? Dit spul werkt toch prima? Maar beter dan polijsten zal het zeker niet zijn, maar ik mag toch hopen dat je dat ook niet had verwacht.
 
Iemand enig idee hoe je oud en verweerd rubber weer mooi krijgt? Ben al met wasbenzine bezig geweest, scheeld wel wat, maar niet zoals ik graag wil.
 
wat ik altijd doe, is gewoon lichte laag matzwart erover :p

makkelijk, goedkoper als al die middeltjes die na een tijd weer vervagen....


gewoon gama spuitbusje matzwart, en lichtjes overblazen, perfectie ;)
 
Back
Top