Het grote poets, reinig en blinkmiddelen topic #6

Advertisement - register to remove this

Ondanks dit kutweer van de laatste tijd heb ik het drukker dan ooit. Maak eigenlijk te weinig foto's, moet het maar weer eens gaan doen.

Vandaag had ik mijn cam wel mee:). Deze auto heb ik al eens gedaan, maar nu er nieuwe velgen onder zitten (met 245/30/20) moest hij weer even opnieuw:p. Leuk klusje!

9-16.jpg


8-16.jpg


7-19.jpg


6-19.jpg


5-19.jpg


Ff de rechterdemper gedaan, ging prima, dus daarna de hele pijp (Miltek :~) gedan
4-19.jpg


2-17.jpg


3-17.jpg


10-14.jpg


1-17.jpg
 
Ken je klassiekers VAG bois, een blauw alcantara interieur is gewoon cult. Helemaal in een nogaro blauwe RS2!

006.jpg


audifeb24007tj1.jpg


Zo'n fraai interieur is zeldzaam in een VAG auto, meestal moet je het doen met confettiprint e.d., HOEIST!
 
Even een vraagje:

Heb van het weekend heel mijn auto gewassen/gekleid/gewaxed, hij is helemaal schoon, maar ik krijg mijn velgen niet goed schoon. Remstof is er volgens mij helemaal af, heb Purple Rain Wheelcleaner gebruikt. Alleen er blijft een soort van gele gloed op mijn velg achter, lijkt wel teer ofzo. Weet iemand hoe ik dit eraf kan krijgen?
 
Jongens,

waar kan ik een goede how to vinden voor het reinigen van je interieur?

Ik wil binnenkort mijn stoelen eens goed aanpakken, wat kan je daar het beste voor gebruiken? en is er ergens een goede how to te vinden?
 
Kan iemand mij hier even helpen bij het samenstellen van een basis kit, Liefst zo volledig mogelijk. Ik wil enkel nog even geen polijstmachine aankopen maar wel waxen uiteraard.

Dus eigenlijk zoek ik shampoo, claybar, borstel, applicators, iets voor de rubbers, iets voor de velgen, wax, enz enz enz..

Ik ben wel bereid een machine te kopen, maar niet voor 250 euro, zoiets is dit bijvoorbeeld:
http://www.driven2shine.nl/shop/Nieuws/Nieuws/nieuwe-dual-action-polisher-in-de-shop.html
 
Last edited:
Ik heb geen ruimte om met mijn hand er tussen te komen, maar kan dat idd wel is proberen.

Is beetje raar gezicht, schone velgen en dan gele gloed in de hoeken :p.

Is het nog gelukt? Zoja hoe? Mijn bbsen zitten vol met teer en ook zo'n gele gloed....
 
Heb hier nog een Mequiars Klei pakketje. 1x een stukje klei over een deel van de auto gehaald, daarna de doos in gegaan en nooit meer gebruikt. 8P

Klei is dus nog gewoon zeer goed + de detailing spray zit nog helemaal vol. :p

Kan ik daar nog iemand blij mee maken? :D

Geen tijd in de gehele week om de auto eens goed onder handen te nemen, dus staat hier toch maar.
 
Heb hier nog een Mequiars Klei pakketje. 1x een stukje klei over een deel van de auto gehaald, daarna de doos in gegaan en nooit meer gebruikt. 8P

Klei is dus nog gewoon zeer goed + de detailing spray zit nog helemaal vol. :p

Kan ik daar nog iemand blij mee maken? :D

Geen tijd in de gehele week om de auto eens goed onder handen te nemen, dus staat hier toch maar.

Een gratis aanbod?+pippi+:p
 
Nee, helaas niet, heb het nog best hard weg proberen te poetsen, wordt wel minder, maar minimaal.

weet echt niet wat ik er aan kan doen.

een beetje zuur gebruiken met water en een sponsje, als het niet minder wordt een beetje extra zuur bij het water doen etc. dan moet het lukken lijkt me
 
Back
Top