Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
Ws, zondag. Komt er ook een sparco stuur in. Dan ga ik de 3.0 24V poetsen, en hij monteerd stuur etc :p
 
Cool! Ik ga ook maar aan de monowisser denk ik, en dan schuinleggen, vind het erg stoer staan op een mk2..
 
ik ben ook een poets freak, vanmiddag de allernieuwste scrub-wash-wax van mergiuqoiaurs erop gesmeerd, het uithardproces duurt me alleen wat lang :(

dscf0071-border.jpg

dscf0072-border.jpg

dscf0073-border.jpg
 
Ik heb trouwens ook de twingo afgespoten met hoge druk spuit in de vakantie. Er zit nu geen zand meer aan, echt relaxt .
 
Wat is trouwens een goeie manier om je voorruit schoon te houden? Ik word echt helemaal idioot van al die mugjes en bij mij streept het constant als de ziekte.

Ruitenwissers zijn ook erg slecht, is dit te verhelpen met andere wisserrubbers? Heb het al een keer bij de garage aangegeven maar zij zeggen dat de rubbers nog goed zijn.

Aerotwins monteren vind ik te duur. Het blijft een leasebak.
 
wissers vaak ontvetten, blue wonder in de sproei installatie, en je ruit af en toe schoonmaken met blue wonder :p
 
Dasty (gele) is btw een perfecte bandenontvetter. Als je daarna afspoelt, en de tiregel aanbrengt zal je zien dat deze extra lang blijft zitten.
 
Wat is trouwens een goeie manier om je voorruit schoon te houden? Ik word echt helemaal idioot van al die mugjes en bij mij streept het constant als de ziekte.

Ruitenwissers zijn ook erg slecht, is dit te verhelpen met andere wisserrubbers? Heb het al een keer bij de garage aangegeven maar zij zeggen dat de rubbers nog goed zijn.

Aerotwins monteren vind ik te duur. Het blijft een leasebak.

krant met glasex :p
 
Gold Class Kit
Gold Class Shampoo
Goldclass wax
Gold Class Leather Cleaner & Conditioner
Gold Class Endurance Tire Gel
Super Shine Microfiber (3pak)
Microfiber Washmitt
Quick Detailer
en een gratis showbag

€114,99 ( Wel slim om de klei kit erbij te nemen) Dan heb je een goede set

NXT Generation kit

NXT shampoo
MXT techwax
NXT Spraywax
NXT Tech protectant
NXT Metal Polish
NXT Speed detailer
NXT Glass Cleaner
Microfibers 3 pak
Duo fiber microfiber
Gratis show tas

€144,99 ( dit is de beste kit vind ik, dan klei erbij en je bent klaar!)



Boyd, waar zijn deze kits te koop? ik heb overal gezocht maar nergens gevonden, alleen de losse producten
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top