This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
Ik heb dus onwijs last van die poetskringen,volgens mij komt dat gewoon door de wasstraat, Ik haal m er zelf nooit doorheen hoor, maar volgens mij had de vorige eigenaar daar wel een handje van :-/welk product van mequiars gebruik ik hier voor?
 
hebben jullie gewoon allemaal die grote ronde polijstmachine gekocht?
lijk me erg groot die machine?

en merk dat jullie de wax er allemaal lang inlaten zitten meestal poets ik motorkap in en dan ff 5 minuten wachten en dan uitpoetsen anders is het helemaal niet meer af te krijgen
 

Hangt erg af van de wax die je gebruikt. Turtle wax bv moet je idd zo snel mogelijk weer wegvegen. Ik wax de auto rondom, en daarna gelijk poetsen

Weer terug uit Duitsland. Vond het niet zo bijzonder, heel veel pauper golfjes (tog wel), weinig echt mooi spul. Was met 2 uur weer weg, 6 uur gereden totaal. Heb nog wel wat leuke pakketjes mee kunnen nemen:W
 
8) Weer wat nieuws :W



Dat maakt een totaal plaatje



Vind wel voldoende zo, voor even
 
Ik gooi hem altijd door de wasstraat bevalt me prima
Kheb um 1x gepoetst wat een kk werk, en hij werd nieteens veel mooier erdoor..

Hier isdie net door de wasstraat gehaald, velgen maak ik wel altijd even met de hand schoon

[ir]http://www.roxstyling.nl/overige/poetsen.JPG[/ir]
 
@ boid: Goeie aankopen, trim detailer heeft zeker een mooi resultaat, maar niet echt blijvend is mijn ervaring. En clay zou iedereen moeten gebruiken

Ik vind al die producten super, behalve de scratch X. Zal wel aan mij liggen, maar ik krijg er geen krassen mee weg
 
wasstraat vind ik dus echt zonde. Krijg je doffe lak van en soms ook krassen als ze beetje oude borstels hebben.
 
Status
Not open for further replies.