Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
Als het morgen goed weer is zal ik eens bezig gaan met de auto.
Maar ja volgende week naar de de deukendokter en het dak wordt asap ook uitgedeukt :W
 
Nog 1 klein vraagje. Mogen alleen de officiele dealers die op de Nederlandse pagina staan Meguairs verkopen, of niet?

Anders moet ik even kijken of ik met werken in de buurt van Spijkenisse kom a.s weekend.. (weinig dealers per provincie)
 
Vandaag glass cleaner + doek daarvoor gehaald

[ir]http://i4.tinypic.com/102savk.jpg[/ir]

Beetje uit de hand gelopen, maargoed, zaterdag is die dan ook brandschoon:P
 
Lennox said:
Nog 1 klein vraagje. Mogen alleen de officiele dealers die op de Nederlandse pagina staan Meguairs verkopen, of niet?

Anders moet ik even kijken of ik met werken in de buurt van Spijkenisse kom a.s weekend.. (weinig dealers per provincie)

Ik weet wel dat ze het hebben bij brezan in hellevoetsluis....Weet niet hoe het met de andere filialen zit, waarschijnlijk wel.
 
BaasB said:
Vandaag glass cleaner + doek daarvoor gehaald

[ir]http://i4.tinypic.com/102savk.jpg[/ir]

Beetje uit de hand gelopen, maargoed, zaterdag is die dan ook brandschoon:P

Waren de meloenen lekker ;), handig kratje voor poetspul.
 
M'n auto staat nu in de wax....benieuwd wat het resultaat wordt :) Nog ff klein kwartiertje wachten en dan ken ik m poetsen :D
 
Vincent@rs said:
Ik weet wel dat ze het hebben bij brezan in hellevoetsluis....Weet niet hoe het met de andere filialen zit, waarschijnlijk wel.

Ja brezan Hellevoet, Spijkenisse en Brielle stonden bij dealer lijst geloof ik.

Maar misschien hebben ze het hier bij re-cars ook wel ofzo. Even kijken :)
 
Heeft iemand ervaring met Autosmart? Dit is professioneel spul maar er komen de laatste tijd ook steeds meer consumentenverpakkingen dus ik vroeg me af of iemand het wel eens gebruikt heeft. Waar en hoe kopen jullie trouwens je poetsmiddelen?
 
Net even naar spijkenisse gereden. Aardige gast daar bij die Brezan en die had even uitgelegd wat het beste was enzo.

- Shampoo
- Wax
- Zeem
- Washandschoen
- Microdoekjes

Dat allemaal meegenomen. Krasjes heeft mn auto nog niet en hij zei dat sponzen daar voornamelijk boosdoeners van zijn. Vh weekend even poetsen denk ik.
 
Net afspraak gemaakt met de deukendokter. :W
2Juni gaan de parkeerdeukjes eruit.
En dan nog de deuk uit het dak halen en ik ben tevreden.
Kan het poetswerk 3Juni mooi beginnen voor het pinksterweekend.
 
Arnie said:
Omdat er zoveel lof over Mequiar's hier is, vandaag ook Quik Clay gekocht.
Was een aanrader want zocht iets voor kleine krasjes om die te behandelen.
Meteen een poetsmachine erbij gekocht voor het waxen na die tijd.
En motorreiniger gekocht van autoglym.
Sjezus blok glimt ineens :D

welke poetsmachine heb je gekocht dan?
deze is lijp
G104_RANDOMBUFFER.gif

maar beetje duur €190
 
Gewoon heel eenvoudige poetsmachine van de kijkshop...
Is alleen maar om geen lamme arm te krijgen van het wax on en wax off gebeuren :P
 
Ben ik nou de enige hier die de buitenkant van zn auto alleen met emmer met sopje, spons en tuinslang schoonmaakt? Na een kilometer rijden of een uurtje buitenstaan is ie alweer vies, vooral op zwart zoals ik heb zie je werkelijk alles.
 
ff een vraagje tussendoor?

ik heb allemaal opervlakkige kleine krasjes in de lak van mijn scooter zitten waarmee kan ik deze het best wegpoetsen en hoe?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top