Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic 2

Status
Not open for further replies.
Godverdomme wat een gave bak Arne, schroefset en 19 inch BBS zal echt superdik staan:~

Of Phaeton wielen :~

Sized_0044.JPG
 
heej mensen :p

heb nu al een tijdje een auto maar ben niet echt tevreden over de lak, er zitten veel gebruikers krasjes op bij de handsvaten en steenslag krasjes . de lak glimt nog wel goed , welke poets raden julie aan voor de krasjes ?

edit: de kleur van de auto is metalic donker rood peugeot
 
maar wat is er zo speciaal aan? want is toch best prijzig

Een lakverzegeling is eigenlijk gewoon een permanente waxlag, een panster kun je het niet noemen, dan kom je meer uit bij producten zoals protech, maar das helemaal duur.

Je moet het gewoon zien als een waxlaag die langer op je lak blijft zitten, hoeft je auto dus een langere tijd niet in de wax te zetten. Maar lichte krasjes krijg je toch altijd wel in je auto, dus een regelmatig behandeling van je lak is gewoon nodig, wil je je lak in topstaat houden. Ik zeg, zonde van je geld, of zet er een echt lakpantser op, maar dan weet je wat je kwijt bent...
 
Vandaag die luizenpoep troep met Brandspiritus schoon gemaakt.
Dat lukte grotendeels.
Maar het is niet helemaal weg, wat zou ik daar aan moeten doen?
 
Vandaag die luizenpoep troep met Brandspiritus schoon gemaakt.
Dat lukte grotendeels.
Maar het is niet helemaal weg, wat zou ik daar aan moeten doen?

blijven nu waarschijnlijk allemaal van die blaasjes achter, kleien en polijsten.... Brandspiritus is eigenlijk gewoon om de ergste plakresten eraf te halen, daarna moet het nabehandeld worden
 
Vandaag die luizenpoep troep met Brandspiritus schoon gemaakt.
Dat lukte grotendeels.
Maar het is niet helemaal weg, wat zou ik daar aan moeten doen?

Kleien en polijsten, spiritus laat altijd wel wat residuen achter! waardoor beetje schmutzig uit ziet
 
Gvd, ik dacht net even wat Meg. spullen halen hier in Hengelo, zag ik op de site dat Twentano het verkocht, daarheen.. hebben ze alleen een paar NTX? flessen en iets voor de ruiten... ja handig..

Wil morgen eigenlijk wel direct beginnen als ik de kever heb opgehaald, zit er nog iets in de buurt hier waar ze het wel hebben ?
 
Gvd, ik dacht net even wat Meg. spullen halen hier in Hengelo, zag ik op de site dat Twentano het verkocht, daarheen.. hebben ze alleen een paar NTX? flessen en iets voor de ruiten... ja handig..

Wil morgen eigenlijk wel direct beginnen als ik de kever heb opgehaald, zit er nog iets in de buurt hier waar ze het wel hebben ?

www.lekocarhifi.nl die versturen binnen een dag :)

En vast wat inspiratie :*

http://www.meguiars.nl/forum/viewtopic.php?t=4226
 
Kleien en polijsten, spiritus laat altijd wel wat residuen achter! waardoor beetje schmutzig uit ziet

Kan je ff een boodschappen lijstje maken voor me ;)
Mag wel wat kosten maar heb weinig zin om meer als 100,- uit te geven.
Verzin maar wat :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top