Het grote plaats hier je scooter topic #6

Status
Not open for further replies.
mn nrg:

2l8krpf.jpg
 
is het nou mijn scooter of jou scooter?

je kan toch reacties verwachten als je je scooter hier plaatst? Daarom plaatst je hem hier ook...

ik vind zelf jammer dat je de stickers eraf hebt gehaald en een carbon voorspatbordje heb gemonteerd, kentekenhouder vind ik wel leuk uitzien (Waar zou die anders moeten..)
 
je kan toch reacties verwachten als je je scooter hier plaatst? Daarom plaatst je hem hier ook...

ik vind zelf jammer dat je de stickers eraf hebt gehaald en een carbon voorspatbordje heb gemonteerd, kentekenhouder vind ik wel leuk uitzien (Waar zou die anders moeten..)

ja, reageerde mischien iets te overdreven:p

heb btw alle originele onderdelen nog liggen + een stickerset als ik dit zat ben.

heb het puur gedaan omdat ik m zo mooier vind:)
 
epc style stuurtje op je racer en voor verlagen en dan is die feth:D en sp 98 velgen op je straat scooter:D
 
epc style stuurtje op je racer en voor verlagen en dan is die feth:D en sp 98 velgen op je straat scooter:D

voorvork van de sprinter is verlaagd sjaak:p
het valt alleen niet op omdat ik dat spatbordje zo lelijk heb afgezaagd:|

en jij bent een commercieele sukkol:eek:
je wil dat ik je sp velgen koop he:p

straatscooter word welweer een keer aangepakt.. wanneer ik in een gekke bui ben ofzo..
intereseert me niet zo.

als hij maar op het achterwiel gaat:W:W
 
voorvork van de sprinter is verlaagd sjaak:p
het valt alleen niet op omdat ik dat spatbordje zo lelijk heb afgezaagd:|

en jij bent een commercieele sukkol:eek:
je wil dat ik je sp velgen koop he:p

straatscooter word welweer een keer aangepakt.. wanneer ik in een gekke bui ben ofzo..
intereseert me niet zo.

als hij maar op het achterwiel gaat:W:W


jij bent te hard op een piemol gaan zitte denk ik.

ghehe moest der ff uit :*
 
Als ik hem was, zou ik er een carbon kuipje op doen, nieuwe binnenkappen en zijn voorkap zwart maken met een geel rooster :W en een EPC zwart stuur en ding is best wel vet hoor :)

Owja en die achtervelg dat kan niet :D
 
Zo'n Zip SP zou ik wel eens er bij willen hebben voor op straat. Gewoon om mee te ouwehoeren. Zo bood een jongen die ik ken laatst 1 aan. Maar was een snor die dik 70 km/u op de teller haalt 8P. Maar hij was wel erg mooi.

Vind het erg vette scooties :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top