Het grote Nutteloze/Leuke Filmpjes topic #9

Status
Not open for further replies.
Ik snap de ophef niet. Dit is echt weer de media die opeens iets uitlicht. Ik vind het niet kunnen, begrijp me goed, maar hoevaak gebeurt zoiets wel niet, kijk is op tussenhaakjes.nl bij schokkende filmpjes. Ik kijk nergens meer van op, en al helemaal niet van 1 hondje.
 
Ik snap de ophef niet. Dit is echt weer de media die opeens iets uitlicht. Ik vind het niet kunnen, begrijp me goed, maar hoevaak gebeurt zoiets wel niet, kijk is op tussenhaakjes.nl bij schokkende filmpjes. Ik kijk nergens meer van op, en al helemaal niet van 1 hondje.

In-der-daad. Macht in de verkeerde handen imho.
 
Ik snap de ophef niet. Dit is echt weer de media die opeens iets uitlicht. Ik vind het niet kunnen, begrijp me goed, maar hoevaak gebeurt zoiets wel niet, kijk is op tussenhaakjes.nl bij schokkende filmpjes. Ik kijk nergens meer van op, en al helemaal niet van 1 hondje.

Ik heb niet op de site gekeken.

Maar als bij wijze van spreken mensen elkaar van het viaduct afgooien moeten ze dat lekker zelf weten, maar dit soort dieren zijn machteloos in zo een situatie, en dat is gewoon het trieste er aan. Dus ik snap de ophef wel, tuurlijk, ze moeten die kerel gewoon keihard aanpakken. Net als iedereen die dierenleed veroorzaakt!
 
als ze die kerel vinden hoop ik dat ze hem op de zelfde plek van de brug gooien, en hem ook beneden laten liggen.
Ik weet dat dit soort dingen en dieren leed vaker voorkomen, maar zoiets ga je niet online zetten!!!!
 
Beter toch dat het online word gezet, kijken doe je tenslotte nog altijd zelf.
Hoe meer mensen het zien, hoe sneller dat hij gepakt wordt..
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=n3HnkLpAhUs"]YouTube- prioriteit van de politie in eindhoven[/ame]

Triest die wouten.
 

Waar the fuck gaat dat over. Als er een fietser/voetganger voor de wagen valt of iets moet hij ook maar mee naar het bureau? Of een knaapie die een bal voor zijn ,, dienstwagen '' trapt? Wat een triest figuur, van zulk soort agentjes mag dan meteen het uniform ingenomen worden, opzouten. :L

Heeft die camera waarschijnlijk niet gezien, kunnen ze mooi die beelden showen hoe triest die vent is. 100'den euro's boete, ga fietsen man.

Argghhh, kan ik mij dan weer zo boos om maken. Ga wat beters doen klootzak!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top