Het Grote ICE-Topic #3

Status
Not open for further replies.
Ligt eraan, wat je ermee wilt, ik zou zelf altijd iets nemen met een USB front in en een aux in, en een hoog voltage op de RCA's. Verder is het vooral smaak. Ben zelf weg van JVC, maar de goedkopere modellen daarvan leveren meestal maar 2,5V op de line-outs.

Je moet trouwens 2 splitters meenemen he ;-)

Ik heb er nog wel 2 liggen, wil ze wel voor 5 euro opsturen? Zijn nog van Dietz ook :D

Oh dat is wel makkelijk, wil ze wel hebben.
Geef je rekeningnummer via pm eens?
 
klopt in de aller eerste versie zat een klein productie foutje, was een verkeerde weerstand die bij lage impendatie te warm werdt en doorbrande. was een leverings fout oid.
 
vraagje in dit topic.

een HU met BT, demp de radio dan bij elk BT signaal het volume of alleen bij een inkomend gesprek.

Ik heb tomtom op me gsm, in de ene auto zit die op een gewone LOSSE BT carkit, dus moet me radio zelf op mute drukken als ik gebeld wordt.

Maar ik wil niet dat als mijn tomtom zegt "over 200m rechtaf" dat me muziek uit gaat, dat wil ik alleen bij een inkomend gesprek.

weet iemand hoe dit gaat ?
 
Als het goed is komen er volgende week 2 steg's k2.04 mijn kant op :)

Ik kom dan wat vermogen tekort maar voor die prijs kon ik ze niet laten liggen :)
Ik hoop dat t gaat draaien op de AS subs,
 
Wat voor diepte kun je kwijt? Ik zou sowieso voor een composet gaan trouwens hoor. En dan op een versterkertje laten spelen.
 
uhm diepte, daar vraag je me wat.
Ik heb er wle keer achter gekeken en er kan teminste genoeg achter.

Maar ik heb geen plaats voor een versterker. Ik wil namelijk de hele kofferruimte leeg laten.

Composetje wil wel. Dan moet ik de tweeters weg werken achter de ventilatie roosters.
 
Versterker kan onder een stoel. Tweeters zou ik gewoon in je A-stijlen monteren... Kan je ze nog een beetje richten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top