This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "ICE" topic #2

Status
Not open for further replies.
Ook gedaan, maarja iedereen bouwt daar poly deurbakken, zie niemand die concreet iets doet met de std ruimtes etc.
Wil zelf gewoon niks eraan doen, wat er af fabriek ook niet opzit, vandaar
Maarja heb wel ongeveer gezien hoe ik zo'n 'klankkast' achtig iets moet fixen, maar moet ik wel het hele dashboard van de auto gaan demonteren, zijn niet eens losse delen :+
 
Last edited:
Ja gewoon de holle ruimte achter het dashboard, waar std de speakers ook zitten, een soort van klankkast achter de speaker maken.
 
wrom zou je dat willen komt er geen goed geluid uit ?

het kan trouwens wel heb het tif zien doen bij een smart met utopia setje... mjah dan heb je het over speakers van 2000 euri d8 ik... en mensen die dat voor hun werk doen...

tis iig rete veel werk...
 
zou eigenlijk eerder wat in je deuren maken,.,.
vanwege dat de meeste setjes gemaakt zijn om in deur volume te spelen..
 
Ja, vind het opzich wel goed klinken, vooral de hoge tonen, maar ik mis wat diepere klanken, en ik denk dat dat ook te maken heeft met dat het gewoon zo tegen het dashboard geschroefd zit, zonder dat er daarachter een concrete vorm is.
Bij deurspeakers werkt de deur gewoon als klankkast, maar dashboard is gewoon open van onder enz.

En idd, het is ook veel werk en aangezien ik geen garage of oprit heb, en alles gewoon voor de deur op straat moet doen, zal het denk ik maar de moeite niet zijn
 
Ja ik weet dat je deurpanelen mee naar binnen kunt nemen, dat zou ook geen probleem zijn als ik dat zou doen, is iets van nog geen kwartier werk demontage, had het in dit geval over het dashboard de- en monteren.

Maar de opbouw van de portieren is anders bij mij, het onderste deel is geen paneel, maar deur zelf...
 
ik heb nou een x704 versterker...

en een MTX - THS652 composet 16.5cm

en een mtx xt 10-04 woofertje

dit allemaal in mn mr2



ik vind de composet niet echt super ofzo... als ik hem over het woofer kanaal doe van mn radio klinkt hij 2x zo mooi!

ik heb de woofer overigens gebrugd.


morgen de linkerkant van de compo even aansluiten... doet ook aardig wat denk ik.

en even langs acr om de versterker af te stellen.. want ik heb dat nu wat op gevoel gedaan!
 
M'n head-unit is aant trippen :|
Het is een sony xplod CDX-M850MP
Toendertijd iets van 500 euro ofzo...

Het is een apparaat wat open klapt, hij heeft binnen en buiten een scherm, en binnen zitten de knoppen om hem te bedienen.
Nu was sinds enkele weken het binnenste schermpje kapot. Vet irritant maar k kon nog wel via het buitenste schermpje en de afstandbediening de radio bedienen en dan kon ik alles ook nog aflezen dus dat was niet zo'n ramp.
Maar nu zijn de knopjes aan de binnenkant ook kapot en kan ik de cd dus niet meer uitwerpen.. Bovendien slaat de cd over.

Iemand een idee of dit nog te repareren is of kan ik beter een nieuwe hu kopen?
En wat voor een HU moet ik kopen? belangrijkste is: aansluiting voor versterker (sub/front ofzo). instelmogelijkheden op de hu (sub/fader/bal/etc) en dat ik er mp3 mee af kan spelen.
Zat te denken aan iets van alpine ofzo, maar misschien dat joost iets leuks kan leveren voor een leuke prijs?
 

8P ? 8P ?
 

Hoor je vaker bij dit type radio(klopt het dat dit een zogenaamde blackpanel is?)
Weet niet of je nog garantie hebt, zoniet word het waarschijnlijk erg duur. Ik voer momenteel nog geen alpine helaas, is lastig om daar dealer van te worden. Wat zijn je eisen+budget voor een radio? Weet niet of ik je wat kan leveren maar kan altijd advies geven natuurlijk, ook als ik het zelf niet heb
 
ABP ja, Active Black Panel.
En eisen zoals genoemd. Budget.. tsja liefst zo goedkoop mogelijk, had bij de media markt een Alpine gezien voor 170 en 230€ ofzo... leek wel aardig
 
Mja, die jvc, kd sh 722 is onlangs weer verkozen tot beste mp3 cd/ usb speler door de consumenten gids... echt een prima ding, 2 rca out, 1 sub out..
 
Status
Not open for further replies.