Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #16

54c00j.jpg


2qnv484.jpg


Wat een dik feest! Stukken beter nog dan verwacht :W
 
Nee nog niet tegen gekomen, al zou ik persoonlijk de wat onbekendere pillen lekker links laten liggen en gewoon de bekende knallers pakken zoals domino's bugatti's androids. Pak je beter een halve en weet je in elk geval dat ze schoon zijn. Zal niet de eerste keer zijn dat er andere teringbende doorheen zit ;)
 
Ze staan iig niet als gevaarlijk en ga ze sowieso nog even laten testen. Maatje van me test ze binnenkort zelf ook maar dacht misschien zijn er mensen hier al bekend mee.
 
Gister voor het eerst bij PRSPCT in de Maassilo geweest.
Ik dacht dat ik al veel bruut geweld meegemaakt had... :D

Zo avond maar eens koekeloeren bij intents :)
 
Hier alleen nog Wish Outdoor, lokaal festival. Volgend jaar dus sowieso Harmony of Hardcore, en heb een oude vriendin die ik op Harmony tegen kwam beloofd dat ik volgend jaar mee ga naar Dominator. Dit jaar niet meer naar Dominator omdat het 1 a 2 weken na Wish is, en dat vind ik teveel van het goede. Moet wel leuk blijven !
 
Wish outdoor... Wat zal ik zeggen...

Feestje viel me een beetje tegen, ZEKER omdat de voetbal wedstrijd live werd uitgezonden. Toen dat bezig was, was zo'n beetje heel het festival dood. Voor de rest lekker wat rond gelopen, veel bekenden tegengekomen en af en toe een dansje gedaan.

Paul Elstak was wel heel vet trouwens! Ook wel komisch dat toen hij klaar was met zijn set, de hele tent weer leeg liep :p
 
Last edited:
Heb op Wish bijna heel de avond bij The Magic Show gestaan, wat een geluid zeg :D

Afgelopen zaterdag lokaal feestje gehad op Daylight, was wel leuk omdat er veel bekende waren maar verder was het weinig spectaculairs...

Op naar Dominator ^^
 
Dat was vet he! Stond ik op het einde ook en toen het vuurwerk begon even naar Hardstyle gedeelte gelopen.

Maar geluid bij The Magic Show was idd goed lomp tussen die zeecontainers haha!
 
Ja heerlijk, was daar meteen heen gegaan toen ik aankwam voor E-force want dat wilde ik niet missen na een drukke dag op mn werk. En ben er bijna niet weggeweest, hele voetbalwedstrijd is ook aan me voorbij gegaan toen ik stond te vlammen bij Delete, heerlijk bijna heel die tent leeg ^^
 
vrij tomorrowland
za dominator
zo tomorrowland

vrij tomorrowland
za tomorrowland (heeeel misschien CRAFT)
zo tomorrowland

Dus.. :')

Nog Decibel, q-base en wss xq legends
 
Ja heerlijk, was daar meteen heen gegaan toen ik aankwam voor E-force want dat wilde ik niet missen na een drukke dag op mn werk. En ben er bijna niet weggeweest, hele voetbalwedstrijd is ook aan me voorbij gegaan toen ik stond te vlammen bij Delete, heerlijk bijna heel die tent leeg ^^

Aah oke ja ik ben er alleen met Paul Elstak geweest en daarna tegen het einde dus. Rest van de avond beetje bij hardstyle gehangen met vrienden en bij het voetballen omdat hun dat graag wilde zien haha :p Maar had ik dus beter bij TMS kunnen blijven.
 
Back
Top