Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #16

Xqlusive was zeker dik! Alleen heb een beetje m'n twijfels over de HMH..

+Geluid was echt dik in orde, show verder ook, op die tribune dingen kun je wel ff lekker kijken.
-Gladde KUTvloer, 3,xx voor een biertje?!

Weet niet of ik er gauw weer heen ga :p
 
Als je bij de HMH twijfels hebt heb je 't echt niet goed begrepen denk ik :p De gladde vloer is alleen in die hal bij de wc. Voor de rest is de HMH gewoon een beuktempel! Veel beter ga je 't imo niet krijgen. Zelfs de Ziggodome vind ik minder.

En voor zover ik weet is de drank daar net zo duur als bij andere locaties. Ziggodome betaal je ook €2,60,- voor een muntje. Alleen werkt het bij de HMH anders waardoor je voor 't zelfde geld 2x zoveel munten hebt. Maar uiteindelijk komt het op het zelfde neer.
 
Dit was mijn 2e keer HMH en de sfeer was echt weer super goed! Alleen de vloer was echt stukken gladder als normaal hoor! De gang was drama, maar zaal net zo.
 
Van wat ik gezien/gehoord heb, heb ik ook niet echt iets gemist. Minus Militia klinkt wel nice trouwens, maar om daar een hele avond naar toe te leven.. mwah, mwah..
 
Heb tot 4 snachts de livestream gekeken/geluisterd.. zaal ging niet echt los, alleen vooraan. Setjes waren echt slecht, intro na intro, break na break. Alleen minus militia was dik!


Omdat? Het was echt dik! Heb me weer prima vermaakt :W Alleen op 't eind iets te erg vdk :+
 
Als je er niet bij was kun je er imo niet over oordelen. Sowieso werd het na 3 uur pas beter qua setjes. Maar dat was van te voren al bekend.

Op Freaqshow en X-Qlusive Holland werd ook niet mijn favoriete hardstyle gedraaid, en toch vond ik die 2 feesten ook superdik. Gaat om het totale plaatje, niet alleen de setjes.
 
Hier ook! Hehe heb Bartje volgens mij nog ff gesproken.. Weet t niet meer zeker :7 Of iemand wat er op leek haha

Haha lag het dus toch niet aan mij dat ik dacht nog iemand van hier tegen te zijn gekomen :#
Haha waren de domino's bevallen Erwin?
Ik ging zo hard als een kanon :#
 
Back
Top