Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #16

22:00 - 00:00: Audiotricz
00:00 - 01:00: Atmozfears
01:00 - 02:00: Bass Modulators
02:00 - 03:00: Code Black
03:00 - 04:00: Chain Reaction
04:00 - 05:00: Adaro
05:00 - 05:30: Live: Crypsis
05:30 - 06:30: Frequencerz
06:30 - 07:00: Live: Radical Redemption
MC: Renegade

Gaat een mooie worden 8)

Hehe ook niet slecht Bart :# Maatje van me is door E-Force gevraagd daar bij hem te mc'en, maar hij heeft helaas al wat anders.
 
Megawatt! Pepepepepepeeeeeee zin in!
radical live was op reckless een goed zieke bedoeling. Cant wait:D
We moeten maar weer even een dansje doen erwinss
 
Radical eenheidsworst??!! Alles behalve... Wie is volgens jou dan geen eenheidsworst? Radical is imo juist iemand die niet zo is. Hij is godverdomme een eindbaas, en pas 23 :W Ook altijd in voor een praatje. En hij komt nog wel uit Twente :+

Komt goed Pim! Beuken 8)
 
Vrijdag nog ff met hem staan ouwehoeren onder het genot van een gouden rakker, wat een held. Maar zeker groupies Pim :#
Wanneer knallen we er weer een met z'n 3e heren?
7641_604263236291819_405570286_n.jpg


:love:
 
Last edited:
Radical eenheidsworst??!! Alles behalve... Wie is volgens jou dan geen eenheidsworst? Radical is imo juist iemand die niet zo is. Hij is godverdomme een eindbaas, en pas 23 :W Ook altijd in voor een praatje. En hij komt nog wel uit Twente :+

Kwa persoon is het ook 'wa een beste keal' :+, maar ik weet het niet, het lijkt allemaal op elkaar :p. Gewoon bruut geweld, niet lelijk ofzo.. Maar ben laatst naar Rouwhorst geweest waar hij draaide, paar platen met dezelfde kick achter elkaar, ook elke keer dezelfde 'break' in die kicks. Alleen net andere snerpende leadsounds..

Maar zijn album bijv. staan wel weer een paar lekkere collabs op!
 
Kaartjes voor Bass Protocol liggen al klaar dus dat lijkt me een zeer mooie optie :!
Ja heeft misschien ook met smaak te maken, ik hou er namelijk wel van van dat lompe brute geweld :D
 
Idd, mensen zeuren ook vaak dat Radical eens niet moet afsluiten. Maar als hij ergens middenin draait, is alles erna veel te zacht :+ Ik vind 'm echt een eindbaas. Die kick... Godverdomme :love:
 
Groupie love :love:

Haha weten jullie wat ik zo mooi vind Pim en Erwin, we kennen elkaar van een scooterforum en zijn nu gewoon vrienden geworden hoe grappig is dat. Altijd lachen als we het er van de kaart over hebben hoe we elkaar hebben leren kennen of als mensen vragen waar kennen jullie elkaar van. Jaah van het Scooterforum. Het wat?! Ja het Scooterforum, ongelofelijk :D
 
Hahaha echt he, fucking baas :# Sf.net ftw 8) Of naja... Het "oude" forum :+

Haha doet me denken aan Defqon vorig jaar of 2 jaar terug. Samen met 5th Nick en Douwe over de main; WIJ ZIJN VAN 'T SCOOTERFORUM!! :#
 
Haha ja t blijft zo baas. En echt niemand snapt het XD

We moeten op Bass protocol indd maar weer is gezellig gaan doen.
En jou zie ik 2e kerstdag sowieso weer bartje:p
 
Eerste keer dat ik Douwe tegen kwam was vorig jaar Decibel, hij keek me aan van je lijkt op die van sf.net maar laat maar tot ik riep scooterforuuuuum. Haha geweldig wat zo'n gek forum teweeg brengt. Ja lekker vlammen op Penoze :love:
 
Back
Top