Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Nee, Brennan Heart is niet mijn ding, al sta ik er niet van te kijken als Thera ook in de line-up komt.
Maar idd, net als bart hc feestje in de buurt :)

Qlimax was wel een goeie zeg, nondeju :D

Brennan Heart draaide anders op Superbash een erg dikke set! Had ik niet verwacht..
Aan de andere kant ook wel logisch aangezien hij vrij laat in de line-up zat.

Ik sla Hard Bass dit jaar over, alleen team rood lijkt me echt leuk. X-Qlusive is dan wel weer een optie, nog nooit geweest.
 
Haha, is in Ziggodome toch? Wel kut dat ik dan waarschijnlijk moet rijden..

Ben van de zomer met de trein naar Penoze geweest, dat was écht zaad, en een partybus ofzo zie ik ook niet zitten aangezien je dan gebonden bent aan de tijden en al die wappies word ik op een gegeven moment ook moe van :').

De laatste tijd ook weinig gesnoept op feestjes, vind het zo zonde van het geld dat ik de volgende dag altijd van alles uit de film kwijt ben :+.

Maar een keer kijken in het Ziggodome en een goede line-up is het wel waard denk ik!
 
uhh parkeren onder de ziggo dome en zo naar binnen rollen:D

Mijn agenda voor december:
7 dec Reckless
21 dec Megawatt
26 dec Penoze, denk dat deze editie in kdanz is.
28 dec Awakenings female hard techno special. Dat wordt gvd wat:D nog nooit naar een techno feest geweest en hard techno klapt er goed op :D
31 dec TIKTAK in de hmh, kunnen we nog ff zwaaien erwin:p
 
Is er over die Penoze al wat bekend? Vorige moest ik helaas missen en tot op de dag van vandaag spijt van als ik de verhalen zo eens mag geloven ;( Wilde Megawatt ook meepakken maar moet dan helaas naar Bass Academy :#
 
Haha ff buiten meeten de 31e :+

Gvd zin in Rebellion morgen! Verder op de planning;

6dec. Focus
7dec. Xxlerator Sinterklaas
21dec. MegaWatt
25dec. Xxlerator X-Mas
31dec. Freaqshow

X-Qlusive twijfel ik nog... Hardbass ga ik wel heen. Ook al ticket voor Xxlerator Outdoor :p
 
uhh parkeren onder de ziggo dome en zo naar binnen rollen:D

Mijn agenda voor december:
7 dec Reckless
21 dec Megawatt
26 dec Penoze, denk dat deze editie in kdanz is.
28 dec Awakenings female hard techno special. Dat wordt gvd wat:D nog nooit naar een techno feest geweest en hard techno klapt er goed op :D
31 dec TIKTAK in de hmh, kunnen we nog ff zwaaien erwin:p

Ik kan niks vinden van penoze op pf?

Mijn lijstje :#
Omelette du Frenchcore vr 6 dec 2013
Superstar Deejays za 7 dec 2013 (werk)
Project Hardcore: #PH13 za 14 dec 2013
Bass Academy za 21 dec 2013 (optie)
PRSPCT XL18 di 24 dec 2013
Pokke-Kerst-Herrie 2013 woe 25 dec (optie)

Als Penoze de 26e is, skip ik pokke kerst herrie. Misschien beide, ik ga met mn vrienden uit curacao naar prspct. Als het dan net zo gaat als dat het daar ging, maar dan met Nederlandse maatstaven leef ik wss een dag later niet meer :X

MWAK gisteren was echt vet, dikke tek de hele avond, flink op een zuipen gezet en goed gelachen met vage belgen :D
 
Back
Top