Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Iemand hier nog interesse in 2 Q-Base tickets (eventueel inclusief wat supermans ;))? Tickets in een zatte bui besteld en kwam er later achter dat ik al wat anders te doen heb. Dus mogen weg voor 'leuke' prijs, heb zelf €115,- betaald voor de 2 samen.
 
Ben je die kaarten al kwijt? Maatje van me is vergeten te halen, nu is 't uitverkocht :+

En we hebben Centerparcs geboekt, alles erop en eraan :')


Mocht iemand trouwens nog rechtsvoor in de hangar verdwalen, denk dat ik daar wel rond huppel..
 
Ik ga super man, knallen als een granaat :#

Godver wat heb ik er zin in


[video=youtube;vJ9Vmx72wq8]http://www.youtube.com/watch?v=vJ9Vmx72wq8[/video]

Hier hebben jullie een leuk muziekje :#
 
Erwinzzzz android ruilen voor supermannetje of granaatje als ze niet allemaal al weg zijn dan :# Even geleden dat ik die heb gehad, laatste was op Daylight
 
Ik denk dat ik ook de hele nacht in de hangar zwerf :D
:D

Ik kom met de Lamborghini dus dat wordt racen :+
Ik vlieg je voorbij als superman! :+

Als iemand me zoekt, ik ben te bereiken via Android :#
:D!

Ja toen kon je geen Daylight meer verdragen :D
:D:D

Hoppa Q-base voor de 4e keer
Androids mee en gaan! Scantraxx & Hangar + uitstapje naar Ran-D

2e keer.. Eerst ff kaartjes scannen bij de touringingang, dus als je me ziet, gil effe :p
Daarna snel naar prspct, vince en dan naar de hangar om er niet meer uit te komen :D
 
Ja toen kon je geen Daylight meer verdragen :D

Wauw toen ging ik echt hard, eerst 2 supermans in 1 uur. Kwam maatje van me aan met androids, wil je ruilen voor superman? Ben dan ook de moeilijkste niet :D Kwam ook foto's tegen dat ik dacht, hoe voor schandaal loop ik eigenlijk altijd :eek:
 
Daar ben je lekker mee dan |(
Mijn schoonheidsslaapje ook weer gehad dus zo maar eens in de waggie stappen. Check jullie straks matjes :-:
 
Wat een gek feest blijft Q-Base toch elk jaar weer he, heb me een paar uur goed op de Qult stage staan vermaken :D

En wat een tyfus drukte in de hangar. Pleur daar een nieuwe veel groter bunker voor in de plaats voor volgend jaar
 
Back
Top