Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Nog forumbazen die een weekendje Decibel gaan?
Ik ga dus voor het eerst een weekendje en in een tentje, ben benieuwd wat voor een chaos dat word op de camping :D
 
nu 2 x gedaan.. deze keer sla ik over

camping is vet alleen je moet niet iemand langs je hebben staan heel de nacht op standje 100 van z'n professionele audio systeem frenchcore ala dr peacock aan t draaien is.

en anders oordopjes meenemen als je enigsinds nog wil slapen ;)
 
m'n maat is ook voorzien ws, heb er gvd zin in gek....

M'n bob doet alleen moeilijk, wil 1500 pas daar zijn.... no way dus dus ben nog ff op zoek naar vervoer voor 2/3 die kant op terug geen probleem
 
Haha ja daar heb je wel gelijk in, hoe zit het met die controle voor als je de camping opgaat? Is dat net zoals bij het feest zelf, wel makkelijk met de genotsmiddelen die mee moeten :p
 
zou ze gewoon in je boxer doen. Bij defqon word je hele handel uit elkaar getrokken (als je pech hebt)
Op decibel de eerste keer konden we praktisch gelijk doorlopen, ik weet niet hoe dat vorig jaar gegaan is..
 
Bij camping The Qontinent ging het ook niet al te moeilijk: mij werd gevraagd of ik alcohol bij me had, antwoord was nee, daarna mocht ik doorlopen, zonder fouilleren of dat er ook maar één blik in m'n tassen geworpen werd. Mooi snel, maar hoe het dan met veiligheid zit...
 
Ja Niels ik pleur mijn granaten gewoon in m'n boxer natuurlijk. Maar vriendin van me neem wiet sos pep en tikkels mee, die was benieuwd of ze er niet mee weg kon komen door het in een donker hoekje van een tas te steken. Zal het aan haar doorgeven in ieder geval.
 
Back
Top