Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Correctie; toch nog ff knallen dit weekend :7 Morgenavond naar Summer Madness in Club Rodenburg. Vriend van me is MC en mag mee op de gastenlijst :#
 
Helaas.. q-base en decibel alleen nog. Laatste keer was defqon en dat was prima zat.. Zat het weekend maar ben zondagmiddag al weggegaan. Die klere 24 uurs tent kwam mij de strot uit.. Zat er pal naast :')
 
Zijn er zoveel naar Daylight gegaan? Niemand gezien, behalve bartje. Maar die zie ik praktisch overal.. :p

Next: Dominatorrrrrrr!
 
Ik ben ook praktisch overal :+
Ben benieuwd hoe het na lange tijd elk feestje van de kaart word om weer eens nuchter te zijn op een feest. En dan nogwel op Dominator :rolleyes:
 
Androids zijn flink sterk 220mg ongeveer, had er vorige week nog 1 op in combinatie met een 2 supermans wist niet meer waar ik het moest zoeken :+
 
ik moet boppen naar penoze, iemand ervaring met androids?

Ja, daar heb je niet veel van nodig! Had er op Defqon (alleen zaterdag) 2 op van 14.00 tot 4.00. Die ik was getest op 218mg, spreiding schijnt niet zo groot te zijn 210-220 ofzo.
Met een kwart zat ik een lekker energieke space zonder te klapperen, maar met een halve kon ik mn bek niet meer stil houden :p
 
Androids zijn flink sterk 220mg ongeveer, had er vorige week nog 1 op in combinatie met een 2 supermans wist niet meer waar ik het moest zoeken :+

Oh echt:p Viel niet op :+

Zijn er zoveel naar Daylight gegaan? Niemand gezien, behalve bartje. Maar die zie ik praktisch overal.. :p



Next: Dominatorrrrrrr!

Ik was er ook, maar weet eerlijk gezegd niet hoe je er uit ziet:p
 
Androids zijn flink sterk 220mg ongeveer, had er vorige week nog 1 op in combinatie met een 2 supermans wist niet meer waar ik het moest zoeken :+

Ja, daar heb je niet veel van nodig! Had er op Defqon (alleen zaterdag) 2 op van 14.00 tot 4.00. Die ik was getest op 218mg, spreiding schijnt niet zo groot te zijn 210-220 ofzo.
Met een kwart zat ik een lekker energieke space zonder te klapperen, maar met een halve kon ik mn bek niet meer stil houden :p

Had hiervoor partyflocks en Nintendo's maar kreeg ook al te horen dat deze nog beter gaan. 220 werd er indd gezegd.
Ik zweer overigens nog altijd bij de rode eekhoorntjes, is dat een beetje te vergelijken met deze?

Thrillogy ook van de partij. Adaro en partyraiser heerlijk. Frontliner ben k een beetje klaar mee eigenlijk


[video=youtube;NSh4F-SSS-A]https://www.youtube.com/watch?v=NSh4F-SSS-A&feature=c4-overview&list=UUAEwCfBRlB3jIY9whEfSP5Q[/video]
 
Last edited:
Rode eekhoorns zijn al van wat langer geleden volgens mij, dacht rond de 180/190mg als ik het niet mis heb.
Androids zijn meer te vergelijken met Nintendo's.

Gister compleet nuchter op Dominator en dat viel me helemaal niet tegen moet ik zeggen, ga ik zeker vaker doen.
Alleen niemand van het forum tegen gekomen behalve Nick :+
Gister ook eigenlijk alleen vertoefd op de main en de rawstyle, en wat een gezellige sfeer bij de rawstyle ON-GE-LOOFELIJK.
En ook eindelijk het probleem met vertrekkend verkeer opgelost? Heb max 15min in de rij gestaan en zat toen al op de snelweg :W
Al met al weer een heerlijk dagje, behalve voor die koekwaus die in de fik stond :D
 
Hahaha zelfontbrandertje?
headhunterz was wel lache gister. Buiten was softe zooi, totdat digital punk ging draaien. Maar audio was belabberd buiten je voelde geen greintje bass.
Binnen draaiden opkomende dj's godverdomme wat werd daar hard gesnoeid zeg. De tering :D jammer dat ik er na 5min als een druipkaars bij liep :+
 
Ja die koekwaus was in een stellage geklommen waar een vlammenwerper opstond, stond precies boven dat ding en die ging ineens vlammen werpen :+

Toch heeft Dominator wel weer bewezen waarom het in mijn top3 favoriete festivals staat, wat een sfeertje en aankleding :W
 
Wat ik tot nu toe heb gezien aan stages zag er wel gruwelijk uit. Denk dat Dominator maar op t lijstje moet voor volgend jaar.
 
Dominator was ook dit jaar weer geweldig voor het 3e jaar op rij! Idd wij ook na 20min van de parking af en vlot aan het rijden.
Heb mij geweldig geamuseerd bij darkraver en daarna paul elstak lekker sfeertje hing daar! Afsluiter op de main meegepakt ging lekker daar. :D

Next: pussylounge xxl!
 
Back
Top