Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

:winner:

2w6e59w.jpg


Kale koppen niet te stoppen :7
 
Waar hebben jullie de hele dag uitgehangen? heb mn ogen wel open gehouden, maar ben alleen erwiM een paar keer tegengekomen

Meeste tijd bij exxelert, ben nog wel 2 keer door xxlerator gelopen! Maar dat ging denk ik wat te snel :D
raar gevoel eerste x hehe ;)
 
Pff zeker hehe!! Maar niet zwaar je benen trainen dag ervoor:D
Na paar uurtjes kon ik die niet meer bewegen, hehe
Volgende wordt denk ik decibel. Denk dat ik het vrouwtje dan ook wel ff mee neem :)
 
Het is dat 't zo lekker weer was, anders had ik echt de hele dag in de RAW gestaan. Heerlijk! 8) Nu ook nog ff bij de gewone hardstyle geweest af en toe :p
 
je kwam echt tussendoor denderen indd.

Hee pim *ppfffff* *Pffff* #foto

:D:D:D

Ik kan me volledig voorstellen hoe dat gegaan moet zijn :D:D:D

Zaterdag showtje draaien bij Sensation en dan de week erop klappen op Daydream. Week daarna Dominatooooorrrrrrrrr :#

2ecf7r7.jpg

Apster nog ff opgezocht op Defqon tijdens limewax vs Trasher :p
 
Heb me ook weer prima vermaakt op Dreamfields :)
Alleen Erwin van hier tegen gekomen, zoals altijd kom ik die wel tegen eigenlijk.
 
Ja dat zal wel weer :-: Hoop dat ik dit jaar niet weer in de file from hell sta, vorig jaar was ik godver pas om 16:00 binnen...
 
Ja dat zal wel weer :-: Hoop dat ik dit jaar niet weer in de file from hell sta, vorig jaar was ik godver pas om 16:00 binnen...

Daar stonden wij ook in.
We hebben toen gewoon in het dorp geparkeerd. Helaas vond oom agent dat we niet over de weg terug mochten 's avonds. Wij vonden van wel... :#
 
Ja Nielsje jij vertelde toen ook dat je ergens over een hek was geklommen, zie je mij al met mijn atletische lichaam over een hek klimmen?! Ik zal mijn chauffeur even duidelijk maken dat we om 10 uur smorgens vertrekken en we er dik optijd zijn. Is hetzelfde gekke wijf dat met Defqon ook pas om half2 bij me voor de deur stond, waardoor ik pas rond 1600 binnen was :(

EDIT hoor net dat mijn BOB nog geen kaartje heeft voor Dominator, dus wie helpt me uit de brand :+
 
Back
Top