Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Haha daar heb je ook weer gelijk in... Ach ik loop iedereen vanzelf tegen het lijf, en anders lopen jullie mij wel tegen het lijf. Niet te missen JWT
 
erwin staat vast wel redelijk vooraan, en jij ben wat makkelijker te spotten.
Weet niet of je me nog herkend van knockout maar geef maar een tik mocht ik je voorbij lopen:p
 
Ik herken je nog wel hoor :* Ik zal ongetwijfeld bij Erwin in de buurt rond stuiteren, en dat zal inderdaad ver vooraan zijn. Anders kan ik hem altijd nog op m'n schouders zetten en zijn we helemaal niet te missen.
 
Moet ie wel met zn inkt arm zwaaien:D

Anders maken we er wel 1 grote forum-stuiterboel van, heb er in ieder geval wreed zin in:D
 
hahaha, ik hou mn ogen open

ogen_midriasis_clip_image002.jpg
 
Ik heb me prima vermaakt die paar uur dat ik er was, was er godverdomme pas om half 5. Verder had ik er weinig op aan te merken, al lijkt het wel stiekem kleiner dan vorig jaar had ik het idee?! De standaard bende nog tegen gekomen Pim, Erwin en Niels :7 Was half 6 vanochtend pas thuis, altijd een hel met wegkomen daar, maar dat mocht de pret niet drukken.
 
Nadat m'n auto in puin is gereden toch nog een mooi feest gehad! Wat heb ik genoten van de blue tent! Heb verder ook niks gezien. Zelfs de main niet :D
 
Wij waren ff half 3 weer in hoofddorp. Zagen op een gegeven moment dat ze via een andere route ook de parkeerplaats afreden, bas is snel tussen alle rijen doorgeknald die kant op, scheelde flink tijd :D

Heb echt staan genieten in de blue, geluid was heerlijk. Duurde veel te kort maja :(

Volgende week Dreamfields, en de week daarop Freefestival. wie nog meer?
 
Back
Top