Het grote fietsen topic #5

Iemand nog een mooie MTB in de verkoop? Ga in Zwitserland wonen, daar hebben ze genoeg bergen :p

Info betreffende goeie prijs/kwaliteit fietsen is ook welkom. Wordt zoveel aangeboden :)
 
Toevallig vorige week zelf ook een Cube LTD Pro gekocht, fijn fietsje! Ga hem dit weekend als het goed is voor het eerst echt uitproberen, maar ben er nu een paar keer mee naar mijn werk gefietst en het voelt goed aan.

wa3x47.jpg


Heb voor de mijne 400,- euro betaald, via marktplaats.
 
26'' Inderdaad. Ja ik heb denk ik gewoon geluk gehad met deze op marktplaats haha. Had hem nog even naar de fietsenmaker gebracht voor een beurtje en hier waren nog de lagers van de trapas en een kabeltje van het versnellingssysteem vervangen dus moet er nog ongeveer 70,- bij tellen, maar dan is het nog steeds een goede deal geweest.
 
Die ik postte vandaag opgehaald, ook voor 400,- :) Fiets ziet er goed uit. Paar jaar oud, maar niet intensief gebruikt. Denk dat ik me hier eerst wel goed mee vermaak.
 
Mijn vriendin heeft daar een baan geregeld en ik heb besloten om mee te gaan. Zelf nog geen werk gevonden, maar dat zal vast goed komen :)

Leuke nieuw uitdaging, komt op het goeie moment voor mij. Zat ook een beetje vastgeroest wat werk etc betreft.
 
Mijn vriendin heeft daar een baan geregeld en ik heb besloten om mee te gaan. Zelf nog geen werk gevonden, maar dat zal vast goed komen :)

Leuke nieuw uitdaging, komt op het goeie moment voor mij. Zat ook een beetje vastgeroest wat werk etc betreft.

Gaaf man! Goed verdienen daar en heerlijke wegen om te rijden :D
 
Ik ben op zoek naar een nieuwe racefiets, ik ga mijn fiets niet extreem vaak gebruiken en fiets meestal stukken van 50/60/70 km. Ik heb een budget van €800/€900, wat adviseren jullie mij? Omdat ik weet dat het budget niet heel hoog is mag het best een model van vorig jaar zijn...
 
Nieuwe of andere fiets? Ik zou voor jou budget goed marktplaatst in de gaten houden.
Voor 900 euro kan je echte een mooie fiets vinden.
 
Nieuwe of andere fiets? Ik zou voor jou budget goed marktplaatst in de gaten houden.
Voor 900 euro kan je echte een mooie fiets vinden.

Denk een nieuwe fiets, dus niet via marktplaats, ik weet er zelf net te weinig van af om te weten of ik via marktplaats een goede koop doe.
 
Die ziet er redelijk vergelijkbaar uit.
Bijde fietsen zijn overrigens voorzien van redelijk goedkope wielen.
Maar aangezien je al aangeeft dat je niet heel veel km gaat maken zullen ze het wel een paar jaar uithouden.

Zorg er in iedergeval voor dat je de juiste maat koopt, laat je dus goed opmeten.
 
Back
Top