Het grote draai/frees/las topic #3

tijdje terug nog subframe van me ice iets langer gemaakt, is later nog een extra staafje tussen gekomen:

1134136949_6_dMX5.jpeg


1165196185_6_-J6u.jpeg
 
Ik werk nu dus bij een nieuw bedrijf en dacht dat julllie het misschien ook wel leuk zouden vinden om te zien:
picture.php


Hier maken ze dus containers voor spulllen de bijvoorbeeld op een bepaalde temperatuur vervoerd moeten worden met het vliegtuig.
In deze container komen speciale computers chips of iets.
Alles word zelf gemaakt op de motor en zijplaten na, zal vandaag wel even wat betere foto's maken !

Mooi containertje, ziet er wel licht uit / mooi product :) . Die carrier koelmeuk heb ik bij me vorige baas ook wel wat keer in me handen gehad, wij maakten daar geluidsdichte kasten voor. Bedrijf maakt ze nog steeds zie > http://pannbox.nl/Fotos
 
Wie kan voor mij ff cittaatje zandstralen? buurt van Almere/amsterdam/bussum etc
EDIT: mag ook in de buurt van Oldenzaal/Denekamp/Hengeloooo
gaat om:

Frame (frame nummer NIET)
Achterbrug
Voorvork (binnenpoten zitten er nog in, kan dit eventueel afgedekt worden ofzo???)
en 2 ster velgjes

:D
 
Last edited:
Hoi, ik weet niet of ik in het goede topic zit en hier zulk iets mag posten maar;
Weet iemand een goede draai(er)(bank) om de velgranden van mijn scootervelgen (SR velgen) af te laten draaien?
Of iemand van jullie wellicht? PM me dan aub.

Omg. Eindhoven!
 
hallo,

ik heb even een vraag, ik heb een 180cc zip met een watergekoeld sd blok eronder, maar daar zit een 12 inch velg op. nu is mijn vraag of er een manier is om bijvoorbeeld een zip velg uit te draaien zodat die op de trommel past van mijn blok, of is het mogelijk om het hart van me velg eruit te halen, die vervolgens af te draaien zodat die precies in een 10 inch zip velg past en dat dan daarin te lassen?

greetz
 
Dat krijg je nooit gebalanceerd. Uitdraaien is niet veilig bij een 10 inch wiel lijkt me. Zijn Hexagon carters geen optie, of SKR125 carters met elektrische waterpomp?
 
hexagon carters zijn bijna niet aan te komen, en ik rij liever niet met een electrische waterpomp dus het liefst doe ik het met dit blok
 
Hexagon carters is prima aan te komen hoor, moet je wel in Duitsland zijn. Ik heb eventueel een setje te koop. Zijn wel lege carters.
 
die had ik zelf ook al gevonden ja :)
morgen maar eens binnenwippen, lees er goede verhalen over

half nederland met een grote draaibank kan dat toch? is niks speciaals aan....ik kan t/m 10 inch... en ik breng t anders weg, kunnen ook autovelgen naar toe.
1 weekje later klaar gemiddeld.
 
heb ze nu naar Wheelcare in Uden gebracht :)
veel goeie recensies op internet gelezen dus ff langs gegaan..
het ziet er niet uit van binnen :D maar als hij vakwerk maakt is het niet erg!

voor 2 velgjes afdraaien vraagt hij 30 euro, ook niet te duur.
 
Back
Top