Het grote computer topic #9

Ik heb XBMC weer helemaal draaien nu ik sickbeard enz ook weer heb.

XBCM draait alleen een stuk trager dan ik gewend ben, door de films/series scrollen gaat haperend...

Afspelen gaat prima.

Iemand een id ?
 
VGA drivers up-to-date?
Neem ook aan dat je sabnzbd draait? Als je een folder laat monitoren wil dit nog wel eens voor haperingen zorgen (dus elke x aantal minuten dat hij gaat kijken).
 
Als ik een switch achter mijn router/modem van UPC hang kan ik dan met alle pc's die aan die switch hangen tegelijk op internet? Al zitten zoeken op internet maar krijg niet echt een goed antwoord.
 
Ja dat gaat werken. Je huidige router deelt dan netjes ip adressen uit aan de computers. Dat er nog een switch tussen hangt maakt niet zoveel uit.
 
Ok thanks!

Dat dacht ik ook Arne, kreeg alleen van een vriend te horen dat een switch maar 1 PC dan doorschakeld naar je router/modem dus van internet voorziet en de andere pc's niet..

Dan gaan we nu eens bedenken waar ik allemaal bedraad netwerk wil in mijn huis.
 
Thuis is ingebroken, en ben alles kwijt. Moet snel weer een laptop hebben. Weer iets van rond de €600. En geen appel.

Tips ?

Oja nummeriek toetsenbord is een must.
 
Allereerst klote van de inbraak, hoop dat je geen onvervangbare dingen kwijt bent :( maar maak je geen zorgen, voor 600 euro is er geen Apple :p

Bij tweakers.net hadden ze laatst nog een aantal suggesties voor 600 euro: http://tweakers.net/reviews/3331/2/...013-basislaptop-specificaties-en-prijzen.html (een pagina verder nog wat alternatieven). Maar als je echt een numeriek gedeelte wil zal je volgens mij moeten kijken bij 17" modellen. Je kan ook gewoon weer de mediamarkt inlopen en daar kijken wat aan je wensen voldoet. Ik lees niks over accuduur of prestaties die een minimum zouden moeten zijn. Ik zou zelf eerder een los numeriek gedeelte overwegen, gewoon via usb. Kost 15 euro oid en tikt een stuk fijner als een laptop keyboard als je het veel gebruikt.
 
Ik ga ff lezen, bedankt. Heb er zelf geen hout verstand van, maar zal wel goed komen.

Ze hebben alleen de laptops, telefoons, ps3 en ereader meegenomen. En een hoop zooi achter gelaten....

Laptop was net gefixt, dus backup heb ik nog van foto e.d. :)
 
even een vraagje... ik heb hier een notebook.. acer aspire 522..

1gb ddr3
320gb hdd
amd dual core processor...

nu staat hier windows 7 starter op.... erg traag, heb nu zoveel verwijderd wat op de achter grond mee draait.. dat het nu wel redelijk draait... alleen nog niet naar wens...

heb hier vista oem op cd, die geinstalleerd en dit draait al veel beter.... echter kan ik voor vista de wifi drivers niet vinden... dus weer terug naar 7 starter..


iemand die weet wat hier beter op zou draaien? en hoe ik anders aan de drivers zou kunnen kommen om wifi werkend te krijgen onder vista...

wil er echt niet veel mee.... skype/browsen youtube is voldoende... rest doen we op desktop wel.
 
Back
Top