Het grote computer topic #9

Hier heb ik het dus ook, en het is echt vervelend. Addblocker misschien er ook maar opgooien en FF. Dat chrome gebeuren begin ik steeds meer twijfels aan te krijgen.
 
wat zijn goeie kant en klare pc's voor een budget tot 1000 euro?

ik wil gewoon goed kunnen gamen en ook nog wat voorbereid zijn voor de toekomst zodat ik volgende jaren geen nieuwe hoef te kopen.
 
wat zijn goeie kant en klare pc's voor een budget tot 1000 euro?

ik wil gewoon goed kunnen gamen en ook nog wat voorbereid zijn voor de toekomst zodat ik volgende jaren geen nieuwe hoef te kopen.
Ex. monitor e.d.? Vrij lastig om bij de mediamarkt oid te krijgen, maar je zou zoiets kunnen bestellen:
http://azerty.nl/1-2812-519007/azga...-4-ghz-ram-8-gb-vaste-schijf-1-x-1000-gb.html

Persoonlijk zou ik zeker voor een systeem met SSD gaan, maar die zijn bijna niet te vinden in klant en klare systemen.

Edit:
http://www.salland.eu/category/163/tweakers-net-best-buy.html#product1149205

Helaas net boven je budget.

http://www.salland.eu/product/11631...-systeem-november-2012-tw-basisgame-1112.html -> aanpassen en SSD aanvinken is ook nog een mogelijkheid.
 
Dan zou ik voor deze gaan, die spnk al adviseerde:

http://www.salland.eu/product/11631...-systeem-november-2012-tw-basisgame-1112.html


Daar wel zoals gezegd nog een SSD in zetten, dan heb je een puik systeem waar goed op te gamen valt. Met de HD7950 zit je bijna aan de huidige top van de videokaarten, en dat is toch wel het belangrijkste om te gamen.


Moet het perse een kant en klaar systeem zijn? Ik kan ook wel iets in elkaar zetten voor je, zal eens kijken wat er te krijgen is voor jou budget.
 
Last edited:
Corsair Carbide Series 300R Geen Voeding, Zwart

Corsair Enthusiast Series Modular TX550M 550 Watt, 20+24 Pins

MSI Z77A-G43

Kingston Hyper X Genesis Special Edition Grey 8 GB, PC3-12800, 1600 MHz, 9, Non-ECC, Kit Of 2

Samsung SH-224BB/BEBE S-ATA, Bulk, Zwart

WD Caviar Black 1 TB, 7200 Rpm, 64 MB, Bulk

Crucial M4 128 GB, 2,5 Inch

Intel Core I5 3470 3.20 GHz, Boxed, Incl. Videochip, Quad Core

MSI Radeon HD 7950 OC 3072



Kom ik op voor 950,-, even snel gekeken. Dan heb je wel het laatste platform van Intel waar je in de toekomst eventueel op verder kunt bouwen en hele mooie hardware.

Eventueel kan er een kleinere SSD in, als je besluit hier toch alleen maar het besturingssysteem op te zetten. Ook de HDD kan kleiner, als je toch niet veel opslag nodig hebt.

Dit is wel zonder besturingssysteem, maar ik kan eventueel alles voor je in elkaar zetten + Windows 7 Ultimate installeren. Als je liever toch een echt kant en klaar systeem hebt, hou het dan bij de eerder geadviseerde door spnk.

Als je vragen hebt, PM gerust! :)
 
Die akoya's hebben een waardeloze grafische kaart, zou ik zeker niet doen. En een SSD van 64GB is ook niet iets om over naar huis te schrijven, ik weet zeker dat je die vol gaat krijgen.
 
Edit:

zojuist de basis tweakers game pc bestelt met 128 gb samsung ssd

thx spnk en vissa !!
 
Last edited:
Ik heb ook een 64GB voor alleen mijn besturingssysteem. Daar blijft altijd wel 20GB over, al zijn de prijzen tegenwoordig zo laag dat de keus voor een 128GB zo gemaakt is. :)

Veel plezier met het systeem Denno!
 
Ik draai al 3 jaar met een 64GB ssd... Gewoon een kwestie van goed inrichten :)

Dat klopt, maar alles wat je wil laten profiteren van de snelheid van je SSD zul je dus op je SSD moeten zetten.
Stel je hebt een game welke aardig gebottlenecked word door je HDD, zul je deze op je SSD willen zetten.
Vergeet niet dat een game geinstalleerd tegenwoordig wel 10GB of meer in beslag neemt.

Ik heb zelf een Samsung 830 256GB in mijn systeem zitten.

@Denno, goede keuze, ga je lang plezier van hebben.
Als je ooit cpu power te kort komt, overclocken is in 9 van de 10 gevallen met die CPU en GPU geen probleem.
Heb zelf een Phenom II 955 overclocked naar 4ghz voor dagelijks gebruik, met een simpele Cooler master Hyper TX 3 van 2 tientjes.
 
Als dat ding maar snel start met Photoshop enzo. Daarnaast gewoon een 2 schijven in raid 0 voor m'n games. Who cares als het verrot gaat. Lang leve Steam :D
 
Ik heb een nieuwe Dell Inpiron 15R en kan nu via Dell voor 14,99 euro Windows 8 Pro kopen. Alleen hoor ik wisselende verhalen over de nieuwe Windows. Doen of niet doen?
 
Back
Top