Het grote computer topic #9

Sandor

******
Nieuwe topic!

Direct met een vraagje, morge ontvang ik wrs mijn computer, welke bestanden zal ik na windows nog het best op mijn ssd installeren? IE bijvoorbeeld, maakt dat verschil?
 
Advertisement - register to remove this

@Nick, volgens mij past die 6990 echt maar nét of niet? Ziet er lekker uit hoor, wil vast wel sjouwen.

@Lodewijk, zijn cpu is ook overclocked naar 4ghz, en de i7 serie word gewoon erg warm (mag dit ook worden).
 
Ja, je "virtuele" geheugen. Dingen die minder vaak aangeroepen hoeven te worden (uit het geheugen) worden hierheen geschreven, een bestand op de hdd. Ook bij weinig geheugen zal hij gaan "swappen".

Ook wel pagefile genaamd.
 
staat dat standaard ergens anders dan? en heeft dit bij een normale HDD ook nut om het te veranderen? (mocht het dus standaard ergens anders staan)
 
@Nick, volgens mij past die 6990 echt maar nét of niet? Ziet er lekker uit hoor, wil vast wel sjouwen.

@Lodewijk, zijn cpu is ook overclocked naar 4ghz, en de i7 serie word gewoon erg warm (mag dit ook worden).

De dremel moest er bijna aan te pas komen. Maar ik ben gewoon gek op deze kast :)

Hiervoor had ik 2x 5850 Toxic in crossfire (nu in douwe's systeem) en even ter illustratie over hoeveel het scheelt:

[ir]http://img17.imageshack.us/img17/4326/20111015202846.jpg[/ir]

Dat scheelt best al wat :p
De kaart was weer een typisch voorbeeld van "omdat het kan"
Zit nu alweer op een tweede te azen :D

En @lodewijk, onder de 60 graden onder full load (Prime 95 @ 6 uurs run) is echt niet warm, ik denk dat de gemiddelde processor (non-overclocked) ook zeker die temperatuur haalt :)
 
Last edited:
Ja, dat moet ruim voldoende zijn! :) Misschien is een Corsair AX1200 iets voor je btw? Maybe overkill maar mocht je later nog gekker gaan doen. :# Mijne mag weg, meer power nodig! :p
 
Nieuwe topic!

Direct met een vraagje, morge ontvang ik wrs mijn computer, welke bestanden zal ik na windows nog het best op mijn ssd installeren? IE bijvoorbeeld, maakt dat verschil?

Vergeet ook niet auto defrag uit te zetten in de geplande taken ( Win 7 ).

Veel mensen vergeten dit.
 
Hee forumleden,

is een sapphire hd5570 2048mb met mijn computer compitabel ?

Videoprocessor:ATi Radeon™ HD5570Aansluitingen:DVI, VGA, HDMIKloksnelheid geheugen:4000 MHzGeheugenbereikbaarheid:128 BitKloksnelheid GPU:650 MHzAantal stream-processoren:400Bus:pCIe x16Geheugentype:DDR3-RAMVideo : Ati radeon hd5570
aaansluitingen: Dvi vga hdmi
Kloksnelheid geheugen 4000mhz
geheugen bereik 1 28bit
Kloksnelheid 650mhz
STream processroten 400
Aansluting op moederbord pcie x16
geheugentype ddr3 RAM

Het gaat hier dus niet om de 1gig videokaart, maar om de 2gig videokaart


Pc Specs

Hp dc7600 small form factory

DualCore 3.4ghz
4gb Ram ddr2
Win 7 ultimate (32bit)
intel 82945G 256mb onboard (wil call of duty 2 niet eens draaien)
Uiteraard is er een pcie slot beschikbaar en eventueel ook een vga,


zijn er eventueel ook nog andere (goedkopere) videokaarten waarmee ik call of duty mw2 gewoon aardig leuk kan spelen ?
 

Attachments

  • 1 (Small).png
    1 (Small).png
    345.6 KB · Views: 12
  • 2 (Small).png
    2 (Small).png
    364 KB · Views: 4
  • 3 (Small).png
    3 (Small).png
    346 KB · Views: 2
  • 4 (Small).png
    4 (Small).png
    348.3 KB · Views: 2
  • 5 (Small).png
    5 (Small).png
    356.8 KB · Views: 2
Last edited:
Hij kan op het moederbord, maar ik denk dat hij niet in je kast past. Je hebt een zogenaamde low profile kaart nodig....
 
Hij kan op het moederbord, maar ik denk dat hij niet in je kast past. Je hebt een zogenaamde low profile kaart nodig....

Low profile is die kaart uiteraard :~
En anders gaat er snel een zaag in de kast, daar geef ik niet zo heel veel om :rolleyes:

mij gaat het eigenlijk vooral om dat ik cod 2 op de max instellingen weer kan spelen, voor 1 jaar terug was ik aardig pro in dat spel (Toujane S&D #Creatife"Rifle) en wil dit weer op pakken vond het altijd een leuke bezigheid !
 

Attachments

  • 873378_BB_02_FB_EPS.jpg
    873378_BB_02_FB_EPS.jpg
    22.5 KB · Views: 112
Back
Top