Het grote computer topic #9

Is er een goede software om de ventilatoren van de pc aan te sturen/temperaturen van de verschillende delen te zien ?

Zodra ik een spel speel stijgt mn pc bijna op en kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat nodig is...
 
Is er een goede software om de ventilatoren van de pc aan te sturen/temperaturen van de verschillende delen te zien ?

Zodra ik een spel speel stijgt mn pc bijna op en kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat nodig is...

Speedfan, kan wel goed zijn dat je pc tijdens het gamen goed begint te koelen, doet mijne ook.

Mijn pc steekt ook al enkele dagen in elkaar, en ben echt dik tevreden, die ssd is geweldig man :D

Trouwens, welke gratis antivirus kan ik het beste nemen? AVG doet defragmentatie geloof ik dus dat wil ik al niet met die ssd. Moet maar een basisprogramma hebben aangezien ik enkel game en dit forum etc bezoek.
 
MSE +1.

@Douwe, grote kans dat je dat ook gewoon in je bios in kunt stellen. Gewoon instellen dat ze pas bij 70 graden op 100% gaan oid..
 
oke vraagje,

ik kan als ik op internet zit alleen dingen aanklikken door de rechter muisknop te gebruiken en dan op "openen" te klikken....

hoe kan dat??

de rest op de pc kan ik alles gewoon normaal aanklikken met de linker muisknop...

[edit]

ok bij de desktop enzo doet die het ook niet....
 
Last edited:
Ff een vraag mbt Hotmail.

Vroeger als ik de hotmail pagina opende kon ik daar het desbetreffende emailadres aanklikken waarop ik mij wou aanmelden. Maar tegenwoordig moet ik daar steeds handmatig het mailadres intikken.

Iemand een idee hoe ik dat weer op de makkelijke manier voorelkaar krijg ?
 
Zo, gister een mooie XFX 6870 gekocht, zit er maar 1 PCI-e 6 pins aansluiting op mn voeding (400 watt be quiet) en geen verloopje erbij, FML.
 
Vraagje, ik heb een beamer en daar wil ik graag me playstation 3 op aan sluiten, nu zit die stekker erbij van die 3 tulp kabels, plug ik die in me beamer dan krijg ik geen beeld.
Op de beamer zit geen hdmi helaas. Kan ik dit wel werkend krijgen?
 
1.jpg


Vga kabel..

PS3_s-video_lead.jpg


svhs kabel kopen....


en vergeet niet je setting op je ps3 zelf te veranderen.... daarom heb jij nu geen beeld denks... omdat je ps3 HDMI ingesteld is.

hou aan knopje, paar seconden ingedrukt, dan moet hij het weer doen....

't kan iig wel, heb het zelf werkend... helaas nog geen doek, dus gebruik het niet vaak..
 
Dat is gewoon analoge aansluiting Jur. Je moet een verloop kabel naar VGA hebben. Als je op deze tulpen wil spelen heb je bout kwaliteit
 
Zo, gister een mooie XFX 6870 gekocht, zit er maar 1 PCI-e 6 pins aansluiting op mn voeding (400 watt be quiet) en geen verloopje erbij, FML.

Is dat niet een beetje weinig voeding voor die kaart? Als je hem nergens kan vinden (zo een verloopje) dan heb ik er nog wel eentje voor je liggen :)
 
Back
Top