Het grote computer topic #8

Status
Not open for further replies.
Bedankt voor de reacties :)

Ja de data heeft ''hele grote'' waarde voor mij ivm schoolwerk etc.
Maar ik zal wel eens informeren naar zulke mogelijkheden bij verschillende bedrijven.
 
Wanneer ik vanuit een mapje een nieuw nummer wil openen met WMP dan maximaliseert WMP weer.

Is het in te stellen dat hij geminimaliseerd blijft bij het openen van nieuwe nummers?

Niet met opstarten van WMP maar bijv. als je tijdens een ander nummer een nieuwe wilt openen.
 
Wanneer ik vanuit een mapje een nieuw nummer wil openen met WMP dan maximaliseert WMP weer.

Is het in te stellen dat hij geminimaliseerd blijft bij het openen van nieuwe nummers?

Niet met opstarten van WMP maar bijv. als je tijdens een ander nummer een nieuwe wilt openen.

is alweer een tijdje geleden, maar in Windows XP kon ik vanuit een map een mp3 oid openen via rechtermuisklik > openen met windows media player.

als ik het goed herinner bleef WMP dan geminimaliseerd.
 
VLC mediaplayer doet dit wel zo, maar die herhaalt weer niet, moet je iedere keer weer opnieuw op Play klikken. Of het moet zijn dat je het kunt instellen, maar dat heb ik nog niet gevonden.
 
Hallo,

Ik heb een vaste PC om mijn kamer waar een Dell wireless usb adapter om op het internet te kunnen komen.

Nou lukt het wel om met mijn telefoon erop te komen (iphone) maar niet met mijn vaste PC.

Ook met de laptop kan ik er wel op.

Op de linksys router van familie kan ik wel op maar de Speedtouch van onszelf niet.


Iemand enig idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?
Ik kan wel wat met de PC zolang het niet te ingewikkeld word.

Ook de software die bij de USB adapter hoort heb ik geupdate maar dat hielp niet.


Hij geeft als probleem aan dat het IP adres niet vernieuwd kan worden....

Alvast bedankt,
 
Weet iemand of je zo een programma kan downloaden voor geen reclame op de computer meer te krijgen. Dacht er laatst iets hier van gelezen te hebben.

Maar kan niet iets vinden op google. Ik gebruik Safari dus daar moet het dus wel op werken.
 
DirectX 12 bestaat niet....

Vista/W7 = Tot en met DirectX 11 en dat gebruikt hij, als je een DirectX 11 videokaart hebt, gewoon vanzelf. Hoef je niet apart te installeren.
 
Oh oke....:p

Kheb zelf gewoon DirectX 11.

Had het ergens vluchtig gelezen nadat ik ergens las dat iemand zei dat hij een te goede DirectX had en daardoor CoDMW2 het niet (goed) deed 8P
 
Dat is echt klinklare onzin. De game is, als ik het goed heb, gemaakt in DirectX 9. Ookal heb je een DirectX 10 of 11 videokaart, de voorgangers blijven erin verwerkt. DirectX wordt alleen om de zoveel tijd geupdate met nieuwe technologieën en krijgt een nieuw naampje + GPU's die het kunnen weergeven / verwerken.

Aan zijn DirectX ligt het in ieder geval niet dat de game niet goed loopt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top