Het Grote Car Audio topic

Status
Not open for further replies.
nope geen compo achterin, zal waarschijnlijk de tweeters niet gaan gebruiken, maar deze zouden opzich toch ook gewoon achter in de deuren kunnen? dan heb je nix te polyeen... mjah setje is besteld, ik ben gewoon benieuwd wat voor geluid dat geeft op 60 euri loop ik niet stuk.
 
ik heb een vraagje, misschien dat iemand me er hier antwoord kan geven?

als ik deze autoradio aanschaf:

http://www.navidiscount.nl/default....H-P6400R-Pioneer-AVH6400-Algemeen-details.asp

en ik koop zo´n adapter van Pioneer om een Ipod er op te laten werken, krijg ik dan ook zo´n menu van de Ipod op het schermpje?

Ik heb al een Ipod Video 60GB dus daar zal het niet vanaf hangen, maar ben gewoon benieuwd of iemand dat weet, want ik zou het wel fijn vinden als ik dan een menu op het schermpje krijg.

of kan ik de Ipod wel als schijf gebruiken, net als een harde schijf, dat de radio het zo afleest van de Ipod?
 
Hierbij pics van mijn install:

composet.jpg


kofferbak.jpg


ovale_herrieschoppers.jpg


In deze auto:

new_rims_and_hardtop.jpg


Volgende week gaat een jongen van RMR in Soest de boel in de kofferbak aan kant maken.

En niet zeiken dat ik moet stofzuigen.... :W
 
je kan wel veel speakers kwijt in de deuren en achter in zeg :|

Maar die ovalen op de achterbankis geen porum :D

1 keer was voldoende geweest... Nu ben ik gekwetst :p
Ik neem nooit mensen mee in deze auto. Iemand boven de 1.70 zit toch al niet best daar chterin.
En niks gaat boven het geluid van een composet voor, ovale jongens achterin en een sub in de koffer!
Ik wilde ze eerst in de zijpanelen bouwen, maar meer dan 4*6 kon daar niet in helaas.
 
haha..
sorry comp deed vaag:D
maar hoe klink de sub in zon afgesloten kofferbak ?

Goed. Alleen met de stoffen kap op is de bass veel minder. Met de hardtop is de bass zeer goed. En dan is het nog maar een entry level subje (300w rms). Kun je nagaan met een 1 of 2 high end subs op eigen monoblockjes.....9||6
 
Goed. Alleen met de stoffen kap op is de bass veel minder. Met de hardtop is de bass zeer goed. En dan is het nog maar een entry level subje (300w rms). Kun je nagaan met een 1 of 2 high end subs op eigen monoblockjes.....9||6

Hoe ben je te spreken over die Pioneer radio btw? Die lijkt me ook nog wel wat namelijk, best aardige specs en een instelbare kleur van het verlichting zodat het ook bij me auto past :p

iPod aansluiting zit die erop bijvoorbeeld?

Edit: woei, lees dus net op Rondevries dat je met dat ding vanaf de radio ook kunt zappen enzo :W Dat zoek ik dus, kan de iPod lekker in het dashboardkastje blijven en heb je niet zo'n lelijke houder in het interieur zitten :p
 
*update*

Ffkes vooraf.. paar bewogen fotows van de jackhammer.. hij zit al in de auto...

spa0055md8.jpg

spa0057yx5.jpg



even een test kistje maken staat nu in de grondlak.. ondertussen ook al in de lak..
de kist:
spa0058wp2.jpg


De poort:
spa0059ld7.jpg


De voorkant:
spa0060ij1.jpg
 
Volgens mij wastie ook niet van hem maar van een vriend :)

Verder ben ik nog steeds op zoek naar een leuke sub + 4ch amp. Ik snap alleen niet hoe je moet rekenen met die aantal W @ 1/2/4 Ohm.. weet dat me compo set een impedantie heeft van 4 Ohm..
 
Kistje in de seat met 2 7512 gesloten:
dsc00409ll0.jpg


Mxa 3002 + cd wisselaar:
dsc00410at4.jpg


1501D op voor de 7512:
dsc00411di0.jpg



Nieuwe kist met de xt12:
spa0061dy7.jpg


m2a geleend.. en mijn mxa speelt op de sub:
spa0062un6.jpg


Dit was weer een zondagje klussen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top