Het grote auto-ongelukkentopic

en daarna wordt het faillisement opgeheven omdat er onvoldoende baten zijn, en kunnen de schuldeisers weer lekker hun gang gaan.... Zo makkelijk kom je daar niet vanaf. Dan moet je in de schuldsanering (WSNP) gaan.
 
Sowieso niet 100%, maar loonbeslag blijft verder gewoon jaren lopen hoor.

Maar je had het hiervoor over een faillisement, dat is iets anders als een loonbeslag. En een faillisement op een natuurlijke persoon wordt gewoon weer opgeheven als er onvoldoende baten zijn, ook als de schulden niet (volledig) voldaan zijn. Het bijzondere van een faillisement is dat er een soort van rangorde en een gelijke verdeling is onder de schuldeisers. Als dat faillisement dus weer opgeheven wordt, verval je weer terug in een vergelijkbare situatie als voor het faillisement en krijgt degene die het meeste aandringt ws. weer z'n geld.
 
ongelukje gehad....
ik parkeerde uit, hoorde tuter stopte en na een halve sec een grote klap.
auto reed te hard en ik lette niet goed op.
had overigens wel in spiegel gekeken...

de foto's.

CIMG2579.jpg


CIMG2581.jpg


CIMG2580.jpg


CIMG2578.jpg

van die premacy is oveigens een ent ander lek qua tankjes, en de rechter koplamp viel eruit na de eerste bocht.

ik rijd alweer na de deuk er betje uit te trekken.
nog blij dattik geen vw golf heb, ie was geheid helemaal angort geweest.
 
dat slaat dus ook weer helemaal nergens op. ik vraag me een ding af, vind jij die sierra echt serieus mooi?
 
dat slaat dus ook weer helemaal nergens op. ik vraag me een ding af, vind jij die sierra echt serieus mooi?

HAP!!! (die vw opmerking...)

en die sierra is echt nog niet half zo lelijk als dat jullie hem maken, mensen die m irl zien vinden hem best mooi. @ foto nooit.

en dan nog, ik kan gewoon geen audi a3 betalen (ik wil het ook niet, als ik het wel kon maargoed) de prijsklasse die ik heb daarin is dit gewoon een leuke mooie auto en wss te groot.

mvg
franq
 
en vergeet diefstal niet, brand, etc. allemaal handig om je voor te verzekeren hoor.


Dergelijke auto's zijn meestal voor dergelijke dingen verzekerd en worden los per dag all risk verzekerd. Meneer Ratelband had dat ook bij zijn Bugatti, beetje jammer dat garage chef er dan toch mee gaat knallen...

Gewoon verzekering voor ding in garage hebben staan en los per dag een wa/all risk verzekering.
 
in 5 jaar , 1x een kleine schade gereden door een botsing van mijn kant. Verder wat paaltjes en hoekjes hier en daar maar goed daar waren de beginners auto's ook voor :+

Op het werk ook wat tikjes gehad en uitgedeeld (waarvan er een paar expres waren) maar dat luistert niet zo nauw :)
 
Back
Top