This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "Auto gespot topic"

Status
Not open for further replies.
Wss is het een macho met een omhooggevallen portomonnee die stoer wilt doen. Beter maakt hij donut in zijn garage ofzo.

Wss is het een macho met een omhooggevallen portomonnee die stoer wilt doen. Beter maakt hij donut in zijn garage ofzo.

waarom, hij geniet ervan, mensen die kijken genieten ervan, en mensen zoals JIJ vinden het kansloos omdat je JALOERS bent..

zo moest er even uit

waarom, hij geniet ervan, mensen die kijken genieten ervan, en mensen zoals JIJ vinden het kansloos omdat je JALOERS bent..

zo moest er even uit

Neem maar van mij aan, meeste mensen denken :L Vooral omdat het een cabrio is. Mensen denken dan: Hee kijk mij, ik in mijn m6 lekker banden oproken.

idd :#

net btw een bentley gt geval gespot op t nieuws, hij was alleen wel aangetast door een bommetje (was in spanje met die aanslag!)

Neem maar van mij aan, meeste mensen denken :L Vooral omdat het een cabrio is. Mensen denken dan: Hee kijk mij, ik in mijn m6 lekker banden oproken.

maar aan de andere kant, je zou het wel leuk vinden, en tegen je vrienden vertellen,

en waarom 100k aan iets uitgeven waar je neit in gezien mag worden en neit mee kan spelen in het openbaar, ja sorry hoor, maar koop dan een onzichtbare auto, zodat niemand wat van je kan denken!

Ik zou ook nooit zo'n opzichtige cabrio kopen. Ik vind het gewoon cheap. Stel je vind de M6 erg mooi en je kan hem betalen, oke, maar ga er niet triest donuts mee draaien.

Als ik iemand stoer zie doen met ze auto zit ik ook :L zo hoor.

Kan dan een mooie bak wezen en ik zou mischien willen dat ik er zo 1 kon betalen, maar je kunt ook gewoon normaal doen en niet zo ,, sjonny pats stylo ''

zo moest er even uit

helemaal mee eens. Alleen ben ik wel niet zo'n type die bij een groep mensen stoer en gevaarlijk gaat doen ofzo, tenzij het allemaal kennissen/vrienden zijn, dan verwachten ze dat zelf sowieso wel :+
Voor de rest, een snelle auto is gemaakt om mee te knallen, dus waarom niet
Je moet stefanus negeren, hijs de gaylord.

Ik zeg ook niet dat hij hem niet vol open mag trekken, tuurlijk daar koop je toch een snelle bak voor?

Maar om dan donuts / gevaarlijke manouvres etc uit te gaan halen, nee...

hangt er btje vanaf waar en wanneer.

als die in een drukke straat de held uit gaat hangen voor 1000 mensen is het een stakker die aandacht wil.

maar als je in het industrie zit. en je ziet een m3 knallen, je maakt foto's filmpjes.. praat ff met em..en hij draait dan een paar donuts voor de "fans" vind ik dat ook anders.

zelf meegemaakt dus.

Status
Not open for further replies.