This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "Auto gespot topic" #3





zag ook nog een Scania R560 en R580 achter elkaar. hadde bijde een treinstel achter op. kwam leuk geluidje uit :winner: vroooeem PHPPHPHP vrooeeem PHPPHPPH. 1 of ander keihard zuigent geluid


Haha Reneej... Dat ding heeft nog bij me pa op de zaak gestaan Ding is echt zooo verschrikkelijk mooi :love:
 
die enzo telt dus niet he
JAMMER JOH

Zwarte enzo telt wel :+

Daarna was ik bij de Ferrari Bodyshop (onze nieuwe sponsor ), daar een Maserati 3200GT (nieuw, met roest!!!), Ferrari F430, 360, 308, Porsche 356 en nog wat meuk

Maandag stond er nog een Enzo, maar ik was net te laat

3200GT en nieuw gaat niet echt samen he. Ding is maar gemaakt tot 2002, misschien bedoel je de coupe met de prelude achterlichten. De 3200GT heeft boomerangachterlichten.
 
Gisteren tijdens zlivere Rolls Royce Phantom gespot in ons dorp. Verder nog een porsche 997 4s cabrio en s cabrio.

Die man van de Phantom heeft ook een witte drophead, een hemels blauwe Bently GTC voor zijn vrouw en een hemels blauwe vw eos voor zijn dochter. *D
 
lekker boeiend of ze nou in de showroom staan of niet. verandert niks aan die auto hoor. als ik in de auto zit of ik rij op me scoot ga ik echt niet als een gek me camera pakken als ik iets leuks zie rijden. neem er dan geeneens de tijd voor gewoon aandacht aan de weg houden
 
Zwarte enzo telt wel :+



3200GT en nieuw gaat niet echt samen he. Ding is maar gemaakt tot 2002, misschien bedoel je de coupe met de prelude achterlichten. De 3200GT heeft boomerangachterlichten.


Ik bedoelde idd die met de prelude achterlichten
Hoe heet dat ding dan?

Dingen schijnen nogal snel te roesten... Het is al de derde die met roestklachten komt.

De Ferrari 360 Modena begint ook al na een jaar te corroderen...
 

Laat mij lekker foto's van auto's in de showroom maken

enig gevoel voor sarcasme ?
 
Ik bedoelde idd die met de prelude achterlichten
Hoe heet dat ding dan?

Dingen schijnen nogal snel te roesten... Het is al de derde die met roestklachten komt.

De Ferrari 360 Modena begint ook al na een jaar te corroderen...

Die heet een coupe gewoon. Maar ik heb het verhaal ook wel eens gehoord, en ook dat het dak lekt.
 
Ja kan ook, maar officieel is het een coupe. Maar toen de achterlichten veranderen gingen ze ook van een 3.2 bi turbo naar een 4.2 (ferrari F430 motor) atmosferische motor.
 
haha heb ik ook wel eens gehoord, de pa van een maat van een maat van me (oef mooi verhaal zeg) had zo'n ding en die was ook lek :W
nu hebt ie een 6-serie ofzo :X
 
Ja kan ook, maar officieel is het een coupe. Maar toen de achterlichten veranderen gingen ze ook van een 3.2 bi turbo naar een 4.2 (ferrari F430 motor) atmosferische motor.
Volgens de officiele berichtgeving zijn die motoren compleet los van elkaar ontwikkeld dacht ik...

Even de specs opgezocht ook, de F430 heeft dezelfde boring, een mm grotere slag maar wel 100 pk meer (490 tegen de 390 van de Coupé) bij 1500 toeren meer. Toen ik dit opzocht zag ik ook gelijk dat je bij Ferrari 6 jaar op de carosserie krijgt, tegen 3 jaar bij Maserati
 
dikke vette maybach bij t tankstation (waar anders )
Alleen hij deed z'n kofferklep open dus kon ik ze kenteken niet zien 8P
 

Tuurlijk is de Ferrari sneller, je gaat niet met jezelf concurreren he. Het valt namelijk onder zelfde concern.

En Jules, dat lekverhaal heb ik volgens mij van jou :+
 
dikke vette maybach bij t tankstation (waar anders )
Alleen hij deed z'n kofferklep open dus kon ik ze kenteken niet zien 8P

paar maandjes geleden stond er een Maybach in de Hobbemastraat, stond een Mercedes S voor. Klein autootje zo naast die Maybach

/edit heb ik ook nog ergens wazige foto's van @ mobiel
 
De auto's van het werk van een vriend:

[ir]http://i14.tinypic.com/61mm0sh.jpg[/ir]

[ir]http://i14.tinypic.com/66lnh4z.jpg[/ir]

Hij neemt ze ook wel eens mee naar huis, en nu helemaal hij z'n Leon FR plat heeft gereden (3 maanden oud, 15.000km... klapband in een bocht! => Shit happens)

[ir]http://i11.tinypic.com/4kpalj9.jpg[/ir]