zag ook nog een Scania R560 en R580 achter elkaar. hadde bijde een treinstel achter op. kwam leuk geluidje uit :winner: vroooeem PHPPHPHP vrooeeem PHPPHPPH. 1 of ander keihard zuigent geluid
die enzo telt dus niet he
JAMMER JOH
Daarna was ik bij de Ferrari Bodyshop (onze nieuwe sponsor), daar een Maserati 3200GT (nieuw, met roest!!!), Ferrari F430, 360, 308, Porsche 356 en nog wat meuk
Maandag stond er nog een Enzo, maar ik was net te laat
3200GT en nieuw gaat niet echt samen he.
Haha Reneej... Dat ding heeft nog bij me pa op de zaak gestaanDing is echt zooo verschrikkelijk mooi :love:
die enzo telt dus niet he
JAMMER JOH
Zwarte enzo telt wel :+
3200GT en nieuw gaat niet echt samen he. Ding is maar gemaakt tot 2002, misschien bedoel je de coupe met de prelude achterlichten. De 3200GT heeft boomerangachterlichten.
lekker boeiend of ze nou in de showroom staan of niet. verandert niks aan die auto hoor. als ik in de auto zit of ik rij op me scoot ga ik echt niet als een gek me camera pakken als ik iets leuks zie rijden. neem er dan geeneens de tijd voor gewoon aandacht aan de weg houden
Laat mij lekker foto's van auto's in de showroom maken
Ik bedoelde idd die met de prelude achterlichten
Hoe heet dat ding dan?
Dingen schijnen nogal snel te roesten... Het is al de derde die met roestklachten komt.
De Ferrari 360 Modena begint ook al na een jaar te corroderen...
Die heet een coupe gewoon. Maar ik heb het verhaal ook wel eens gehoord, en ook dat het dak lekt.
Volgens de officiele berichtgeving zijn die motoren compleet los van elkaar ontwikkeld dacht ik...Ja kan ook, maar officieel is het een coupe. Maar toen de achterlichten veranderen gingen ze ook van een 3.2 bi turbo naar een 4.2 (ferrari F430 motor) atmosferische motor.
Volgens de officiele berichtgeving zijn die motoren compleet los van elkaar ontwikkeld dacht ik...
Even de specs opgezocht ook, de F430 heeft dezelfde boring, een mm grotere slag maar wel 100 pk meer (490 tegen de 390 van de Coupé) bij 1500 toeren meer. Toen ik dit opzocht zag ik ook gelijk dat je bij Ferrari 6 jaar op de carosserie krijgt, tegen 3 jaar bij Maserati
dikke vette maybach bij t tankstation (waar anders)
Alleen hij deed z'n kofferklep open dus kon ik ze kenteken niet zien 8P