Het grote "Auto gespot topic" #2

Status
Not open for further replies.
Heb 'm al eens eerder gepost. Maar vandaag stond ie er weer, dus even foto'tje gemaakt :p.

[ir]http://i11.tinypic.com/34pludi.jpg[/ir]
(klikbaar) :7

Mk5 gti van JD dus 8).
 
Natuurlijk is het leuk, ben er ook weleens voor m'n werk, maar die mannen gaan PUUR voor de auto's. Kom op zeg.
 
Oke, een beetje andersmans auto op de korrel nemen. Het heeft iets triest in zich. Ik zou echt never nooit een foto maken met de eigenaar erbij. Dan kom je ook over, van "Ik kan geen dikke bak kopen, dus ik kwijl maar op die van jou"
 
Niet met eigenaar erbij. En ik blijf sowieso niet uren bij een auto staan. Ik denk wel van "He leuk" maar meer ook niet.
 
Mja , waarom dan niet als de eigenaar erbij is ? De eigenaar is er trots op. Dan mag je best wel er naar staan kijken or. :)
 
Iig geen wildvreemde eigenaar. Als er een klant met een dikke bak aan komt rijden zeg ik het wel ja. Maar tegen een wildvreemde over zijn bolide beginnen... nee ik niet.
 
Naja, waarom. Dat hij leuke auto heeft weet hij vaak zelf ook al wel. Anders had hij hem waarschijnlijk niet gekocht he.
 
kwam net bij toeval die dexter tegen op hhyves met ze S3 look

zal wel wat gekost hebben, die bumpers zijn ook vast niet goedkoop bij een dealert
 
Naja, waarom. Dat hij leuke auto heeft weet hij vaak zelf ook al wel. Anders had hij hem waarschijnlijk niet gekocht he.

Mensen met zulke auto's zijn liefhebbers, liefhebbers vinden het leuk om een stukje waardering te krijgen en te horen dat er meer mensen zijn die dergelijke auto's liefhebben.

Ik ben ook niet iemand die overal op af moet stappen en bij elke €40k+ moet gaan staan kwijlen... Totaal niet :)

Maar toch afgelopen zaterdag leuk gesprek gehad met een chinees met een erg nette bmw... Mensen stellen dat echt wel op prijs :)
 
die kerel heb wel dikke wagens gespot hoor.

die sz zal ik waarschijnlijk nooit irl spotten :(

Ga een keertje naar Italia a zandvoort en dr staan er zo 20 op een rijtje.

Zie er ook af en toe wel eentje rijden. Ding zal best zeldzaam zijn, maar ik vind m nou niet superbijzonder qua uiterlijk enzo. Mja zal wel aan mij liggen :p
 
Geen 20 hoor ;) Er zijn er maar 1000 van gemaakt.

Maar hij is wel uniek, hij lijkt vierkant, maar hij heeft juist een extreem lage cw waarde.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top