het gr00te Digi cam topic

Nylez

Ziploos
Ik kon via de search geen digi cam topic vinden dus ik dacht laat ik er eens een aanmaken. Ik heb zo'n topic al wel eens gezien dus als hij er al is sorry.

Plaats hier al je tips over cam's is hij goed? is hij mooi? Licht hij goed in de hand etc etc.

Mijn oude cam is gejat en nu wil ik een nieuwe kopen zou dit iets zijn om foto's mee te schieten gewoon tijdens uitgaan en meetings enzo?

351.jpg


299 euro's


Je kunt superieure foto’s maken met de BenQ DC S30. Het onderwerp van je foto wordt een stuk scherper dankzij de “vijfpuntsfocusing” functie. Door de automatische AF “assist” lamp kun je beter scherpstellen zelfs in een donkere omgeving. Dankzij de hoge resolutie (tot 6 Mega-pixel) en 3 x optische zoom kun je beelden van superieure kwaliteit verwachten.


vergroten
Muziek onderweg met de MP3 speler / FM Radio
De BenQ DC S30 is meer dan alleen een camera, deze camera heeft ook nog een geïntegreerde FM radio en MP3 functies. Dankzij de geïntegreerde speaker kun je muziek luisteren en super audio kwaliteit is verzekerd door het speciaal ontworpen MRSE (Metal Resonance Sound Effect).

Q-Music
BenQ's exclusieve QMusic software is de perfect tool om muziek te luisteren en je eigen persoonlijke muziek CD’s te maken. Je kunt Q-Music ook gebruiken om muziek over te plaatsen of te uploaden op de BenQ DC S30.

Continue video opname
De BenQ DC S30 is een complete compact digitale camcorder. De BenQ DC S30 ondersteunt het ASF formaat, voorziet niet alleen in vooruitstrevende video kwaliteit; maar de gebruiker kan ook langer opnemen met dezelfde capaciteit aan opslag. Met een 256 MB geheugenkaart kan tot 70 minuten aan videobeelden worden opgeslagen.

Stem opname bij de foto (VOP – Voice over Photo)
Je kunt geheugensteuntjes inspreken van maximaal 20 seconden bij een foto, op deze manier vergeet je nooit meer bij welke gelegenheid je de foto hebt genomen met je DC S30.

Specificaties:

3.34M
Sensor 1/2,7” CCD
Beeldresolutie 2848x2160 pixels
2048x1536 pixels
1600x1200 pixels
1280x960 pixels
Lens F = 35 ~ 104 mm (35mm film equivalent)
Lensopening F2,8 / F4,8
Focusbereik TTL Auto focus. Macro: 15 cm;
Zoom 4x
Optische zoom 3x
Sluitersnelheid 1/30 ~ 1/1000 sec.
Exposure Control Metering: Spot, Center- gewogen gemiddelde,
MatrixCompensation: -2 ~ 2 EV (0.5 EV / Step)
Flash Auto / Fill-in / Flits uit / Rode ogen correctie
Witbalans Auto / Shaduw/ Zon / Tungsten / Fluorescerend
ISO equivalent Auto, 100, 200, 400
Zoeker Optisch, werkelijk beeld
Film-modus ASF formaat. Filmpje: 320 x 240 pixels met geluid (ongelimiteerd)
Zelfontspanner 10 seconden
Opslag Ingebouwd14MB / SD card compatibel
Bestandsformaat Stil beeld: JPEG (EXIF 2.2), DCF
Aansluiting Digital out: USB 1.1
AV output
DC power input: 5V
Stroombron Rechargeable Lithium-ion battery / AC adaptor / USB Cable
LCD-monitor 1,5” kleuren LTPS LCD
Gewicht 180 gr. (zonder batterij)
Afmetingen (BxHxD) 98x63x40 mm
Systeemvereisten Pentium 166Mhz or higher CPU
64MB RAM
CD-ROM drive
128MB free hard disk space
Available USB port
Windows XP/ME/2000/98SE/98
Product Specification Name WAV formaat, 20 seconden
Product Specification Name MP3 format / FM frequency: 87,5 tot 108,0
Product Specification Name Lithium-ion battery
AC adaptor
Camera pouch
Hand strap
AV cable
USB cable
Headset
User's manual
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top