Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 27 December 2005 #141 Mijn enige voornemen; alles nog beter doen dan in 2005... En minder geld aan m'n auto uitgeven
Extera De oude Titera :) 27 December 2005 #142 Pronk said: - afvallen (3x per week fitness volhouden + gezonder eten) Click to expand... Ik doe mee maar dan aankomen en 3x per week sporten. Schoot er dit jaar te vaak bij in. verders loret de mar volgend jaar & een auto kopen. en gewoon doorroken
Pronk said: - afvallen (3x per week fitness volhouden + gezonder eten) Click to expand... Ik doe mee maar dan aankomen en 3x per week sporten. Schoot er dit jaar te vaak bij in. verders loret de mar volgend jaar & een auto kopen. en gewoon doorroken
berg Well-Known Member 27 December 2005 #145 -flink wat meetings afgaan en daar lekker rijden. -meer sporten. -school afmaken. -minder drinken.
SchoutenRs70 lets get tuned!! 27 December 2005 #147 rijbewijzen halen dikke auto aanschaffen gf aanschaffen Rs een keer heel houden (heb nou al 2 70cc manstons en 6 zuigers verrot )
rijbewijzen halen dikke auto aanschaffen gf aanschaffen Rs een keer heel houden (heb nou al 2 70cc manstons en 6 zuigers verrot )
SiRoj CBR600 FSport 27 December 2005 #148 - Veel plezier hebben met kameraden - Zorgen dat ik dit jaar over ga (40 EC's halen) - Chickie zoeken - Laatste 5-6 kg der af... - Nog iets meer spiermassa kweken - Nog meer plezier maken met de matties
- Veel plezier hebben met kameraden - Zorgen dat ik dit jaar over ga (40 EC's halen) - Chickie zoeken - Laatste 5-6 kg der af... - Nog iets meer spiermassa kweken - Nog meer plezier maken met de matties