Het film en dvd topic #2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Wil ik PB en Heroes downloaden, is me Eweka account afgelopen, moet ik weer wachten tot hij geactiveerd word :|

Edit: werkt weer :D Allebei volgas aan het downloaden :D
 
Last edited:
Fijne film is dat idd..
Ik wil zelf echt donny darko eens zien.. die ligt echter nooit bij de free record shop ofzo
 
Kheb daar de Director's Cut van, keertje bij Van Leest meegenomen. Gast bij de kassa wist niet eens dat die in t assortiment zat :p
 
Fijne film is dat idd..
Ik wil zelf echt donny darko eens zien.. die ligt echter nooit bij de free record shop ofzo


Ohhh,dat roept herinneringen op. Dat zieke kut konijn zal ik nooit meer vergeten.Jezus,wat is dat beest eng! Verder hele vette film.
 
Scarface, de bom


Filmpje!


Pulp Fiction


Platvoet en zijn vriendjes, keek ik vroeger altijd


Indiana jones


How High


A nightmare on elm street, Freddy komt je halen:p


It


en nog veel meer
 
Oh fraai een nieuw topic :+

Denk dat ik zo Requiem for a dream in de DVD pleur :p

Gister avond ff voor het eerst gekeken ondanks het feit dat ik al een caps in het raad de film topic had geplaatst :p

Wat een loose film zeg 8P
Die moeder van Harry :X

Wel mooi geschoten die film :)
 
Ja, winterstop tot begin Februari.

Want wie zit er 22 Januari nou op een aflevering te wachten die S02 EP 1 tot 13 samenvat?
 
Ook even Heroes gekeken, wel leuk gedaan zo deze aflevering :) Begin het verhaal nu goed te snappen.
 
Amerikaanse, gaat dus over s02e13

seizoen 2 aflevering 13 dus? Hier in Belgie is pas seizoen 1 afgelopen, dus heb ik seizoen 2, 1 tot 8ste aflevering gedownt. (DVD kwaliteit met ondertiteling enz..) Alleen hoe moet ik aan de rest komen? :p Het was net zo spannend

edit/Ben de rest aant downen :D
 
Last edited:
$^#^$#@#@ RTL :L

Elke zaterdag waren er 2 afleveringen 24 achter elkaar.

Nu het einde nadert doen ze er opeens 1 per week. :L

Fuckers. :D
 
seizoen 2 aflevering 13 dus? Hier in Belgie is pas seizoen 1 afgelopen, dus heb ik seizoen 2, 1 tot 8ste aflevering gedownt. (DVD kwaliteit met ondertiteling enz..) Alleen hoe moet ik aan de rest komen? :p Het was net zo spannend

edit/Ben de rest aant downen :D

Seizoen 2 aflevering 13 ja, de laatste tot nu toe. Nieuwsgroepen of torrents kan je ze vinden :p
 
PB 13 hij was echt mooi

had echt deze samenwerking niet verwacht, ik dacht dat ze met mahone gingen samen werken.

Gruwelijk einde

In theorie de laatste aflevering :(

22 januari begint seizoen 3
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top