This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het boek van A. Graham Bell in het nederlands?

Mike.

speed zip 98
Hey jongens,

Ik heb dus eindelijk het boek gevonden over 2stroke performance tuning van A. Graham Bell, maar deze is in het engels

Is deze ook ergens te vinden in het nederlands? Aangezien die 100 keer beter leest voor mij en me maat :7


Heeft iemand hier een nederlandse versie? Mag van internet zijn maar ook gewoon het boek.

Heb je het boek in het nederlands liggen? pm me even en anders een link waar hij in het nederlands staat op internet :love:

gr. mike
 
Meeste mensen die het boek kopen begrijpen Engels, dus waarom vertalen dan... ? 99% van alle boeken over tweetakt (tuning) zijn Engelstalig, Frans, Duits of Italiaans. That's the way it is...
 
hmm oke, ik heb alleen engels gehad op school over de algemeene dingen, daar komen, carterdruk etc niet in voor

Mocht iemand deze toch hebben liggen, graag een pm

dan wordt het maar elk woord wat ik niet begrijp vertalen via internet
 
Pak het boek.. pak een woordenboek en ga desnoods zoeken op internet...

Je snapt het echt wel...


* de info die erin staat is echter niet up to date, en gebaseerd op schakelmotoren....*
 
ja klopt,ik ben al een kwartier bezig met het vertalen van de inleiding 8P

ja het gaat mij om de informatie over carterdruk, werking van krukas, cilinder, zuiger etc. Wat er gebeurt precies gebeurt in het motorblok zelf.
 
dat klopt :winner:

Maar als ik de helft niet begrijpt heeft het weinig zin, en aangezien ik al 3 jaar geen engels meer heb gehad is het aardig wennen