This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het auto en motor filmpjes topic #2

Status
Not open for further replies.
lol @ 5 minuten worden ze opeens een stuk mooier 8P8:winner:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=PqtNdrFuX9U"]YouTube - top 20 a3 turbo piñazo xara hdi tuning[/ame]
 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA :W

Wat een mongeauxl'n.. hoe krijgen ze het voor elkaar :W
 
Als je zo`n blok goed bouwt moet het wel goed gaan toch ?

Lijkt me niet dat ze na elke sprint het blok weer compleet reviseren oid.

Hoeveel kost zoiets btw ? Die 2.8 kit / 3240 turbo`s etc.

Hoeveel het precies kost weet ik niet, maar zo'n strokerkit met alle toebehoren ben je toch wel snel een euro of 60-75K kwijt denk ik.

Dat is trouwens niet eens zo heel erg verwonderlijk. Als ik met mijn GTR zo'n 450 PK stabiel wil draaien, zit ik denk ook al een euro of 4000 verder, en dan te bedenken dat ik mn complete uitlaatlijn al vervangen heb voor 3/3,5 ''
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=mmqhvs3rbS4&feature=related"]YouTube - 1350 hp Nissan Skyline GTR-700[/ame]

dat gaat hard
 

En dan heb je die pk's... dan komt de aandrijflijn nog, want met 1000+pk en ik weet niet wat voor koppel ga je redelijk vlot alles slopen denk :+

Die A3 (klinkt als een natte scheet trouwens) en die Xara Hahahaha was ook niet te verwachten heh
 
Toch snap ik die 0-400m sprints niet helemaal, tuurlijk het zal vast kk hard gaan en het zal zeker een kick geven.
Maar persoonlijk lijkt mij in een R33 GTR met +/-500pk op het circuit knallen echt veel mooier 8)
 
Geloof mij nou, ik denk dat je je ECHT helemaal wezeloos schrikt als je daarin naast de bestuurder zit en hij geeft volgas, Wrs kan een trio'tje met 2 blonde lekkere wijven daar niet tegenop:W
 
Toch snap ik die 0-400m sprints niet helemaal, tuurlijk het zal vast kk hard gaan en het zal zeker een kick geven.
Maar persoonlijk lijkt mij in een R33 GTR met +/-500pk op het circuit knallen echt veel mooier 8)

jij krijgt dus ook geen kick van stoplichtsprintjes ofzo?
 
Status
Not open for further replies.