This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Hij heeft er vast nog andere redenen voor, maar om die nou in elke post neer te zetten lijkt me ook een beetje teveel gevraagd, of niet?

Ok jij oordeelt nu dus op 1 foutje dat het een waardeloze voetballer is ?

Joh niet zo aangebrand, ik vind hem het hele seizoen al ellende. Dan hoef jij dat nog niet te vinden,

Ik ben ook voor ajax, en in jou ogen maybe een tt fan, maar ik heb ook een leven + werk, en niet tijd om altijd in een stadion te zitten voor een potje voetbal, ieder zijn ding.

Hap toch niet,

Aangezien niet alle Ajax supp in dat stadion passen praat hij ook poep met z`n stadionganger of niet. Lekker belangrijk.

(volgens mij hap ik nu :* )

En ik praat mezelf niet tegen als ik zeg dat ik Heitinga ook niet goed vind.
Nooit gevonden btw.

Joh niet zo aangebrand, ik vind hem het hele seizoen al ellende. Dan hoef jij dat nog niet te vinden,

Kan er nu eenmaal slecht tegen als mensen zich negatief uitlaten over Ajax mijn excuses :*
Zeker omdat Sjonnie dit seizoen behoorlijke wedstrijden gespeeld heeft

*ergert zich aan het "helemaal niets in rotterdam" gebler *

Kan er nu eenmaal slecht tegen als mensen zich negatief uitlaten over Ajax mijn excuses :*
Zeker omdat Sjonnie dit seizoen behoorlijke wedstrijden gespeeld heeft

*ergert zich aan het "helemaal niets in rotterdam" gebler *

Majah dude ik ben ook voor ajax het is totaal niet negatief bedoeld o.a ik vind heitinga gewoon een slechte voetballer, kan toch

Nee joh laatste 5x dat Ajax in de finale stond wonnen wij hem ook :W
Maar ik hoop op NAC in de finale is tenminste een echte club
Mensen hier die naar de finale gaan ? ik iig lekker met de trein naar Rotterdam

Heitinga speelt juist een heel sterk seizoen :X

Gister vond ik Koenders heel erg sterk, die kerel had alles en maakte ook een paar imposante rushes. Alleen stopte Heitinga hem toen op tijd af
Heitinga ook een paar mooie rushes, alleen speelt die dan de bal waar het me beter lijkt om op goal te schieten.
Idem met Ogararu, die kerel schiet ook nooit op goal.

Die commentator gister was NOGAL Koenders geil, gvd zeg.

Goed fraai
http://www.youtube.com/watch?v=PJMrcEKqAe8

Inderdaad. Ik lees hier net het commentaar op Heitinga, maar als er iemand constant en veel beter dan vorig seizoen voetbalt is hij het wel. Ik zie hem een zeer waardevolle voetballer voor het Nederlandse elftal worden.

Mgoed, wat gaat AZ worden vanaaf?? Ik zou het leuk vinden voor NAC, maar ik denk dat AZ 'gewoon' wint.

Die commentator gister was NOGAL Koenders geil, gvd zeg.

Goed fraai
http://www.youtube.com/watch?v=PJMrcEKqAe8

Nou ja ik zat in het stadion en ik moet wel zeggen dat hij er aan RKC kant echt boven uit stak. Babel is geen een keer er langs gekomen dacht ik als hij aan het verdedigen was. Huntelaar ook amper gezien, maar die zat in de tang bij de beer van een Bakens

Koenders heeft ook in de opleiding bij Ajax gezeten, dat word wel een grote denk ik.

Status
Not open for further replies.