Here we go AGAIN

#AthenA#

MHR MH RX Beuner
yo

Vdaag is mn scoot dus weer naar de kut gegaan...sorry dat k het zo zeg maar k krijg er tog onder andere de schijt van...

Ik start m alles doet t normaal... ik rij weg ineens een klap vanuit het blok. Niet meer aan de praat te krijgen. Ik kan wel nog kicken dus het is geen vastloper...

Wie o wie weet een oplossing
 
Advertisement - register to remove this

dat is t m juist... ik maak m steeds goed en dan doet iej het een week en dan gaat er weer wat anders kapot..

Eerst was het de cilinder... toen de pakking tussen het blok... nu de lagers weer... Hij heefty ondertussen al langer stilgestaan als dat ik erop gereden heb.

Ik denk dat k de vespa dan maar verzeker die dingen zijn niet kapot te krijgen :) (Die 10 liter mengsmering thuis moet tog op :p)
 
dan maak je m dus niet goed klaar ;)

persoonlijk zou ik gewoon even het blok eronder wegpakken en alles helemaal goed in elkaar zetten en alle gebreken verhelpen , in 1 keer , dus niet alles op zijn beurt want dan blijf je aan het sleutelen.

zo doe ik dat ook , als ik een scooter heb die steeds problemen heeft haal ik eerst alles los en bekijk alles , dan ga ik alles in 1 keer goed opbouwen , dan is zo goed als altijd het in 1keer perfect.
 
yo

Vdaag is mn scoot dus weer naar de kut gegaan...sorry dat k het zo zeg maar k krijg er tog onder andere de schijt van...

Ik start m alles doet t normaal... ik rij weg ineens een klap vanuit het blok. Niet meer aan de praat te krijgen. Ik kan wel nog kicken dus het is geen vastloper...

Wie o wie weet een oplossing

offtopic: welkom bij de club;) mijne spoort ook niks van :(
 
Back
Top