Ben bang dat je toch even terug moet naar de dealer om hem te laten uitlezen.
Ik ga er even van uit dat het een injectie betreft en deze heeft toch wel wat sensoren waar iets mis mee kan zijn.
Dus bij een injectie kun je niet maar zo even zeggen waarom het beestje niet wilt lopen.
Je kunt hooguit de basic zaken conroleren.
Ik neem aan de startmotor gooit de motor vlotjes rond, toch? (ECU en sensoren vereisen een goed geladen accu namelijk)
Hoor je de benzine pomp even lopen als je de brommer op contact zet?
Vonkt je bougie?
Is je bougie nat na een paar vergeefse startpogingen?
Is er nergens een connector los geschoten?
Heeft jouw brommer eventueel een killswitch en staat deze in de goeie stand?
Wat is er precies gedaan bij die beurt?
Hoe oud is deze brommer en kun je eventueel nog aanspraak maken op de Nederlandse wettelijke garantie?
Want in deze wetgeving zit voor wat betreft garantie wel wat rek in en is het niet gelijk gedaan na één of twee jaren.
Dus vermoed je nog aanspraak te kunnen maken op de wettelijke garantie, niet zelf gaan sleutelen want dan vervalt deze gegarandeerd.