HELPP???

Hallo,..
Ik ben nu al een tijdje zestien en heb nog steeds geen scoot...
Ik weet maar niet wat ik wil en geld is geen probleem..
Nu heb ik heb volgende gezien:

ZIP AC
setup:
cilinder: Polini 50 snel AC
uitlaat: Yasuni R
carburateur: Dellorto 17,5 mm
powerfilter: Malossi E 13

[Ir]http://i6.tinypic.com/16lzs5j.jpg[/Ir]

Prijs: 760 euro..

Is dit een goeie koop of rommel?? Sorry ik heb er niet zo heel veel verstand van dus vandaar.. Alvast bedankt,, groeten
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Kan zijn dat alles net in elkaar zit, kun je pas controleren als je het er weer afhaalt.

Ik zou er zelf geen 750 euro voor geven. Denk dat 500 à 600 euro een mooie prijs is. Wel ff een testrit doen en mss iemand meenemen die er iets van kent en vreemde dingen kan opmerken (een 2e opinie is altijd aan te raden).

Lees ook ff de how-to over het kopen van een 2e hands scooter!!
 
DME3 said:
Kan zijn dat alles net in elkaar zit, kun je pas controleren als je het er weer afhaalt.

Ik zou er zelf geen 750 euro voor geven. Denk dat 500 à 600 euro een mooie prijs is. Wel ff een testrit doen en mss iemand meenemen die er iets van kent en vreemde dingen kan opmerken (een 2e opinie is altijd aan te raden).

Lees ook ff de how-to over het kopen van een 2e hands scooter!!

Ja hebk gelezen maar hij wil er geen geld af doen :S al paar keer geprobeerd maar hij wil er niets af doen maarja miss nog tips ofzo?? en het gaat dus om een zip ac. Met een zip sp voorkap.....
 
gladde voorband;)
uitlaat lelijk overgespoten
geen voorspatbord

zit power filter op dus ik zou hem sobieso niet kopen voor 750 euro.
als ik hem ging komen haalde ik hem op voor 500.

(en blijf niet te lang bij 1 kerel zeuren er staan nog genoeg andere scooters op internet.)
 
oke maar ik ben al half jaar rond aant kijken:S en heb nog steeds niets dus ik moet snel iets hebben.. Wat zou ik dan kopen?? kan wel aerox aan komen aleen heeft lelijke kappen voor de rest orgineel alles doet het voor 550 euro..
 
Back
Top