help

T

tIM

Guest
fuck, ik wordt gek hier!

ik kan of die zip van arne (dat is die paarse zip uit de special scoot van Scootin van vorige maand) kopen voor 4000 piek met de volgende onderdelen:

-Piaggio ZIP SP
-bizar mooie paint
-Polini aluminium W poort 70cc cilinder ongetuned en slijtvast
-Hebo krukas
-Hebo vario
-MHR snaar (+ reserve)
-Hebo koppeling
-MHR achterpoelies
-Originele vertanding
-Giannelli Nardo uitlaat
-Malossi recht spruitstuk
-17,5 mm Dell'Orto carb.
-kartfilter in helmbak
-Bridgestone bandjes
-slot
-verzekering (alleen WA zeker?)
-26 a 27 honderd km op teller
-een scoot die +/- 100 digi loopt en goed is afgesteld
-Daytona Temperatuur meter
-orginele olie pomp/tank
-malossi remschijf
-TP veer
-orginele cilinder
-orginele carb
-orginele uitlaat
-orginele vario
-orginele koppeling
-orginele achterpoelies
-orginele remschijf
-orginele Krukas
-orginele filter
-orginele handschoenen kastje!
-orginele zadel
-orginele middenbok

of een SR watergekoeld (oud model) van 2500,- met bijna 14000km op de teller die nog helemaal std. rijd....
aan die Zip hoef ik niet veel meer te doen, aan die SR daarin tegen....spuiten, opvoeren....
nou vind ik 2500,- voor die Sr teveel dus er zal vast nog wel wat afgaan...maar toch
ik vind die SR iets mooier, iets sportiever
maar als ik dan weer die onderdelen lijst chekc van die sp met die malossi remschijf, TP veer kartfilter, vette paint enz dan ga ik toch weer twijfelen....
help mij!
 
Advertisement - register to remove this

Ik vindt die zip wel erg kewl
smile.gif
 
ik heb die zip gezien en die is erug gaaf , en het maakt niet zoveel uit hoeveel km hij heeft gebruikt is gebruikt en aan alles mankeert wel wat en dat zal bij die sr niet minder zijn dan bij die zip , eerder maar want die zip is aan de binnenkant natuurlijk best goed onderhouden , (4000,- is wel een beetje veel voor een gebruikte scoot , of ligt dat aan mij?)
 
ik denk dat dat een beetje aan jouw ligt, moet je ff checken wat er allemaal bij zit!
ik was trouwens nog wat vergeten:
Malossi CDI
Stalen remleidingen
speciaal gereedschap voor het open maken van vario

en nog wat kleine dingtjes
kijk als ik gepakt word, ben ik al me snelle onder delen kwijt, maar dan heb ik nog alle orginele onder delen thuis liggen....dus heb ik weer een nieuwe scoot....
en ik denk echt wel dat die sip minder versleten is als die sr met 14000km
kijk die sip heeft niet 2600km lang met die evo70 25mm carb en jollly gereden...eerst 500 km inrijden enz
 
Als ik jou was zou ik gewoon die Zip kopen. Of een andere SR voor een wat aantrekkelijkere prijs. Die Sr is wel standaard dus is niet zo erg versleten als een flink opgefokte, maar het is toch aardig wat hoor, ga gewoon voor die Zip. Gewoon stuk voordeliger voor jou.
 
als ik jou was had ik die zip gekocht maar
als je nou eens kijkt naar de onderdelen lijst zoals een andere uitlaat en zo en hij gaat maar 100 km/h en als je nou die sr koopt en je doet er een giannelli nrx op zet en een polini race vario en een racekoppeling
en je stelt hem goed af dan komt ie ook wel op de 100km/h en dan doe je onder die sr nog 70 cc dan zit je gauw op de 124km/h
maar de keuze is aan jou
 
TIM = NIET SLIM
tim wat is dat nou weer 100digi is 150 op sr
let op
ik rijd 125 op teller en 108 digi
klaar dat is het anders kom je maar een keer testen ze wijken vele af maar zoveel dat heb je denk een knaaken teller op jouw scooter of geen idee wat een digi teller is
volgens jou wis een digi teller een begrenzer!
 
Back
Top