help!

ZX6-R 25kW

wel willen niet kunnen
help! welke setup??

mijn peugeot tkr (speedfight blok) is pas IS-tuned. nu moet ik alleen nog de juiste rolletjes, juiste sproeier, en de goede veertjes en drukveer 'installeren'..... ik heb alleen geen idee welke!! ik heb een top performance vario, en de originele carborateur. zoals ie nu rijdt maakt hij bij het optrekken vrij veel toeren (4.2 gram rolletjes, das denk ik toch wat te licht) en na de 50 km/h nemen de toeren af! hij bouwt dan nog wel snelheid op tot de 80 maar er moet weel meer uit te halen zijn. wie heeft hier verstand van ??
er zitten nu witte trekveertjes en een gele druk veer in van mallossi....
help!!|(
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Re: help! welke setup??

Originally posted by ZX6-R 25kW
mijn peugeot tkr (speedfight blok) is pas IS-tuned.

DIT IS DUS PROBLEEM 1; EEN GETUNEDE CILINDER GEDRAAGT ZICH ANDERS ALS EEN GETUNEDE, GEEFT EEN HOGER VERMOGEN EN ALS HET GOED IS EEN HOGER KOPPEL BIJ EEN HOGER TOERENTAL... ONDERLING VALLEN ONGETUNEDE CILINDER-UITLAATCOMBINATIES GOED TE VERGELIJKEN EN TE BEOORDELEN, VAAK OOK QUA AFSTELLING. IN HET GEVAL VAN EEN GETUNEDE CILINDER HANGT HET HELEMAAL (OF IIG VOOR EEN GROOT DEEL AF) VAN DE AANPASSINGEN DIE DE TUNER HEEFT GEDAAN, "GETUNED" IS NATUURLIJK GEEN MAATSTAF...

nu moet ik alleen nog de juiste rolletjes, juiste sproeier, en de goede veertjes en drukveer 'installeren'..... ik heb alleen geen idee welke!! ik heb een top performance vario, en de originele carborateur.

CARBURATEUR...

zoals ie nu rijdt maakt hij bij het optrekken vrij veel toeren (4.2 gram rolletjes, das denk ik toch wat te licht) en na de 50 km/h nemen de toeren af! hij bouwt dan nog wel snelheid op tot de 80 maar er moet weel meer uit te halen zijn. wie heeft hier verstand van ??
er zitten nu witte trekveertjes en een gele druk veer in van mallossi....
help!!|(

Verder zou ik je graag helpen, maar heb geen flauw idee wat verkrijgbaar is voor Peugeot...

Greetz.
 
Back
Top