HELP, welke uitlaat?

barrielooman

Well-Known Member
ik zou graag een uitlaat willen hebben die me acceleratie omhoog haalt.
kga topsnelheid wil ik het eigenlijk niet veel veranderen.. wel iets maar niet veel.. hij mag ong 80 gaan, en k moet een hard trekvermogen hebbe..
kan iemand me helpe met welke uitlaat k moet halen en welke kleur trekveertjes ik moet kopeN?

mijn scoot.

aprilia sr

minarelli hor
begrenzers eruit
grotere sproeier
nog standaard uitlaat alleen met grotere bogt
 
Advertisement - register to remove this

sito plus italiaanse versie trekt erg goed..


alle snelle pijpen hebben het nadeel dat ze op een veel hoger toerental wegtrekken en daardoor je koppel dus huist minder wordt

door een andere vario kan ie vaak ook beter trekken vanuit stilstand , ik heb met hebo vario's erg goede ervaringen wat dat betreft.
 
pffff..
nog zo'n persoon die Keihard wil optrekken maar niet zo hard wil rijden... :X

waarom zou je andere trekveertjes gaan kopen? :?

er zijn genoeg uitlaten die lekker presteren op 50cc stnd. (ligt eraan hoe je em afsteld e.d.)
Gianelli Nrx :L
Yasuni Z of nog beter; R
Bidalot S2
Leovinci ZX (volgens sommige dan..)
 
Met veel scooters loopt het std. onbegrenst.. Beta, SR, Aerox etc. gaat al 80 mits afgestelt.

EDIT: Maar aangezien het om een SR gaat, met een terugloper win je niet zo heel veel snelheid.. heb laatst een std. ontgrenste Aerox afgestelt met een tecnigas, dat trok al wheelie & top van +- 80/85
 
Mini-g said:
Met veel scooters loopt het std. onbegrenst.. Beta, SR, Aerox etc. gaat al 80 mits afgestelt.

EDIT: Maar aangezien het om een SR gaat, met een terugloper win je niet zo heel veel snelheid.. heb laatst een std. ontgrenste Aerox afgestelt met een tecnigas, dat trok al wheelie & top van +- 80/85
dat trok al wheelie,... :L als je aan je stuur trekt kun je met elke scooter een wheelie maken
 
aerox

hier even een vraag van het broertje van ..EVO..

Ik heb een cilinder nodig voor me aerox, maar kan geen keuze maken.
Ik ben aan het twijfelen tussen de volgende cilinders:
- Hebo manston replica 70 cc
- Gilardoni " evo" 70 cc
-stage 6 70 cc

kan iemand me helpen hiermee, mijn broer heeft met deze cilinders geen ervaring. En e.v.t voor en nadelen te bvermelden van de bovenstaande cilinders.

Groeten Mark
 
..EVO.. said:
hier even een vraag van het broertje van ..EVO..

Ik heb een cilinder nodig voor me aerox, maar kan geen keuze maken.
Ik ben aan het twijfelen tussen de volgende cilinders:
- Hebo manston replica 70 cc
- Gilardoni " evo" 70 cc
-stage 6 70 cc

kan iemand me helpen hiermee, mijn broer heeft met deze cilinders geen ervaring. En e.v.t voor en nadelen te bvermelden van de bovenstaande cilinders.

Groeten Mark
vermeld eerst je volledige setup even,is een beetje makkelijker denk!!!
 
Back
Top