HELP!! wat is mijn color code

stefan

Well-Known Member
heb een grijs/brons x8r maar weet iemand de kleur code van het brons zodat ik de krazzen weer bij kan tippen wie kan me helpen???
 
Advertisement - register to remove this

Je kan beter gewoon een motip spuitbus kopen bij de verfboer (veel keus) dan ben je namelijk veel goedkoper uit.

Je kan ook bij de verfboer inkt bestellen (honda gebruikt 3 lagen: witte grondlaag, gekleurde inktlaag, blanke lak) maar dan ben je sowieso al veel geld kwijt, iets van een dikke 150 piek en daarbij moet je ook nog een speciale grondlaag hebben waaraan de inkt wel hecht en niet op de foute manier mee reageert.

Wat je eventueel ook kan doen is naar een grote verfwinkel gaan met een kleurenscanner (of een autoschadebedrijf) en daar je kap laten scannen voor de kleur. Er zijn niet al teveel van die winkels maar ze zijn er wel en kunnen dan de gescande kleur in een spuitbus maken voor je.

Succes!

DenniZ
 
Als je je kleurcode wilt weten staat het aan de binnen kant van je buddy helmruimte op de witte sticker. (Dit is de Honda kleurcode)

Deze code wordt gebruikt om nieuwe kappen in de juiste kleur te bestellen.

Mischien een idee: Ga eens naar een lokale motorshop en vraag om de juiste kleur lak en laat jouw kleur scooter-kap zien.

Ik had schade op mn Honda (Ik heb een blauwe X8R) Ik had toen een stuk schade kap gegeven en bleek dat er metalic blauwe lak verkrijgbaar was! ( Van Suzuki
smile.gif
)

Veel Succes!

btw: prijs was F14,95 (Lak+kwastje)
 
Back
Top