Help, vraag over aantal pk's

spindelbrander

Well-Known Member
hallo allemaal

ik kon van iemand op mp een runner blok kopen(mischien al door mensen gezien)

met de volgende setup:

70cc metrakit nieuw
italkit race ontsteking
malossi mhr krukas
24mm stage6 carb
yasuni c21
malossi varateur
verstelbare malossi achterkoppeling.


hij zegt dat het blok met deze setup ong 21 pk heeft en 120 loopt,
kan dit ongeveer kloppen:?(met name de aantal pk's)

ik moet er aardig wat kms voor afreizen dus wil niet graag opgelicht worden of iets;)


groetjes
 
Advertisement - register to remove this

waarom niet?

het is zeker wel mogelijk..

mja , zoiets KUN je niet bewijzen , ook niet met een grafiek ,want wie zegt mij dat de grafiek van dit blok is? ;)

en waarom zou je een blok kopen zo ver weg waarvan je helemaal niks weet , straks pak je thuis het blok los en kom je 1 en al ellende tegen..

of de krukas begeeft het zomaar of dat soort dingen!!

beter bouw je zelf een blok op , dan weet je zeker wat je hebt...
 
dankje allemaal, ja ik vind het ook allemaar raar
ik wou eerst een 180cc blok of skipper blok onder mijn scootertje leggen(rijd op eigen terrein!!!)

nu zegt hij weer dat de kickstarterkap mist, die was versleten ofziets:L
ik denk nu eigenlijk steeds meer dat het blok gewoon helemaal afgeragd is:mad:

nouja dan moet ik amar op zoek gaan naar een ander blokkie9||6
 
mja , heb je zelf geen blok dan?


nee, het zit zo

ik heb een paar zip's staan( 2 met kenteken , 3 zndr kenteken(domeinen)

en wil de 3 gaan ombouwen tot racemonstertjes:+

het zijn alle 3 4 takkertjes, dus dan ga ik die blokken maar eerst zien te verkopen.

en omdat ik het runnerblok tegen kwam, dacht ik, zet ik die er wel onder 1 van de 3;)
 
Ik vind het dan altijd wel grappig om te lezen hoeveel vespa's en zip's mensen van domeinen hebben gehaald, terwijl ik bijna elke week wel kijk, en er bijna nooit zoveel van die scooters worden aangeboden (en ze blijven erop staan als ze verkocht zijn).

apart altijd.
 
Ik vind het dan altijd wel grappig om te lezen hoeveel vespa's en zip's mensen van domeinen hebben gehaald, terwijl ik bijna elke week wel kijk, en er bijna nooit zoveel van die scooters worden aangeboden (en ze blijven erop staan als ze verkocht zijn).

apart altijd.


hoi

ja dat klopt wel wat je zegt, maar die zijn met kenteken
die zips kwam ik tegen toen ik er was, en had een bod uitgebracht op 1tje, maar toen bleek dat ze alle 3 bij elkaar hoorden:?, waarom moet je me niet vragen,
en facturen van aankoop heb ik+ gewoon sleutels van de scooters!
 
mja , waarom niet gewoon een stel carters kopen en zelf opbouwen met DEGELIJK spul ipv troep van een ander?

ik zou persoonlijk btw gewoon 1 van de 4 takten eens sneller maken met alles wat er te koop is :)
 
Daar kan ik me wel wat dingen voor bedenken hoor,

- kennis
- prijs (wat achteraf uiteraard duurder uit kan vallen)
- moeite
 
Daar kan ik me wel wat dingen voor bedenken hoor,

- kennis
- prijs (wat achteraf uiteraard duurder uit kan vallen)
- moeite



- wie zegt dat iemand anders kennis genoeg heeft waar je een blok van koopt
- tja , wie weet wat je uiteindelijk een afgeragd blok van een ander kost..
- wat voor moeite?
 
blok in elkaar zetten op een ZEER nette manier kan in een morgen tijd..

tis maar wat je gewend bent..

ik heb zelfs een keer tussen de tijdtraining en wedstrijd in een heel blok over gebouwd (carter was gescheurd) , dus blok eronder weg , alles uit elkaar , alles overzetten , afstellen en er weer onderbouwen , vario afstellen en rijden maar...

en zo even een blok in elkaar zetten is mischien 1,5 a 2 uur...

waar hebben we het over?

want wat kost het wel niet aan tijd als het blok wat je compleet hebt gekocht gaar blijkt te zijn? en je moet m ook nog ophalen , kost ook tijd en geld..
 
Last edited:
dat boeit verder niet , dan doe je er een paar uur over , punt is dat je dan nu een paar uur kwijt bent , maar dan weet je ook zeer goed wat je hebt , en dat weet je met andermans "troep" nooit , en 9 van de 10 keer mankeerd er echt wel wat aan zo'n blok..

en dan kom je alsnog aan het sleutelen , en geld uitgeven..
 
Vergeet niet de kans dat je wat fout kunt doen wanneer je onervaren bent, en het dus alsnog in de soep kan lopen. Weg brengen is dan een betere optie, maar dat kost je weer een bonk duiten.
 
Vergeet niet de kans dat je wat fout kunt doen wanneer je onervaren bent, en het dus alsnog in de soep kan lopen. Weg brengen is dan een betere optie, maar dat kost je weer een bonk duiten.

dit heb je ook als je een kant en klaar blok koopt en er uiteindelijk zelf aan gaat knutselen toch?

Daarom vind ik het zoiezo niet verstandig om onervaren aan duur/snel spul te beginnen
 
Back
Top