Help nodig met afstellen.

gommel

Well-Known Member
Hoi,

ik heb altijd goed gereden met me 17,5mm carbje (sproeier 96) en mijn Mhr Team en een C16, maarja je wil wel s wat anders dus een 19mm werd aangeschaft.

Benzinekraan aangepast ( kon geen vacuum op, dus kraantje geplaatst) en erop geplaatst.

Maar hij wil niet goed lopen. Heb sproeiers vanaf 90 tot 120 gebruikt. Gasnaald op alle hoogtes gehad. De luchtschroef dichtgegooid en volledig open gehad.Niks helpt.

Maar het rare is, als ik de luchtschroef (volgens mij de linke op de foto) volledig dichtdraai, blijft hij nog wel lopen op de choke. Gooi ik me hand dan voor het gat, valt hij gelijkt uit. Hij valt ook uit als ik vol gas geef, doe ik er een beetje choke bij houdt hij het iets langer vol.

Ik ben hier nog maar nieuw maar hoop dat zoietszo iemand mij wil helpen.

[PR]http://www.dutchbase.eu/rob/foto196.jpg[/PR]
 
Advertisement - register to remove this

gasnaald in het midden zetten , luchtschroef op 1,5 en probeer eens std filter zonder prop met 90/92 sproeier ongeveer , powerfilter maak je het alleen maar minder mee...
 
Oke ben net weer terug van beneden, maar dat helpt ook niks. Maar er zit (kom ik nu dus achter) een vacuumaansluiting op die ik niet gebruik, maar ook als ik daar me vinger op hou verandert er niks.
 
Back
Top