Help mijn speedfight2 wilt niet harder dan 75-80

Sf2003

New Member
Ik heb een 70cc polini corsa cilinder erop stage6 half poelie vario en koppeling
Polini koppelings huis
Standaard achter poelie
Mvt race ontsteking
Yasuni r uitlaat
Dellorto 21mm carb
Stage6 powerfilter
En me scooter gaat niet harder dan 75-80
Wat een standaart speedfight all zou moeten doen weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn
 
Advertisement - register to remove this

Wat voor n hoofdsproeier wat is je squish wat voor drukveer corsa is een topper voor giet cilinders hoeveel voor ontsteking heb je wat voor inlaat spruitstuk heb je heb je nog orgineel membraan veel vragen maar anders kan ik niet helpen
 
Last edited:
En ik heb een stage6 zwarte druk veer er in spruitstuk is nog orgineer en membraam ook alleen het plaatje niet meer en ik weet niet waar men ontsteking op gezet is daar moet ik nog naar vragen en nog naar men sproeier kijken want dat heb ik namelijk zelf niet gedaan
 
Membraan platen met de cilinder meegekregen ? Weet je toevallig de dikte van de platen en hoeveel graden ze zijn 45 of 90 en sproeiermaat kijkt nogal nau heb je zelf het spulletje erop gezet
 
Je kan aan je bougie heel veel zien of de onsteking goed staat of je te vet rijd of je lucht benzine mengsel goed is of je de juiste warmte graad hebt .je koppeling is een topper regel rode stage 6 trekveren die oranje zijn te slap en nooit helemaal tot t eind aandraaien dan draai je de veerkracht eruit .en heb je zo de cilinder erop geklapt of heb je de squish gemeten
Corsa heeft een hoge compressieverhouding die moet je wel aanhouden
En een corsa doe je te kort met een yasuni r beter c16 of misschien wel c20. als je een standaard kruk hebt dan zeker een volle wangen kruk doppler endurance of zoiets nemen en zeker goede c3 lagers nemen
En je inlaat kijk voor n stage 6 big valve gaat zeker helpen. maar dan moet t hele zaakie wel op tijfd onsteken . peugeot gele hesjes rules

Dus


En als je rond amsterdam woont en je wilt echt knallen met je scoot dila in purmerend is de echte topper
 
Last edited:
En ik heb net me scooter bijna een weekje terug en Hij loopt wel goed maar bij het wegrijden niet. Bij de eerst 5m trekt hij heel.rustig op en dan schiet hij vollop in de toeren en trekt i als een beest op. Bij een vriend van me zijn scooter bijna alles standaart kwa overbrenging maar wel een 70cc evo en 70 cc uitlaat erop trekt gwn met spinnende banden weg. Weet je miss hoe ik die dip eruitkrijg. En het zelfde kan doen
 
En ik heb die witte trekveertjes die erbij zaten erin. Niet die rode of Orange die er ook bij zaten.
En heb een Jacil/Top racing krukass erin zitten met als het goed is top performers lagers.
En ik woon in Drenthe dus een bezoekje aan dila word hem ook niet.
 
Last edited:
Back
Top