help, mijn scoot is vastgelopen wil andere 50 snel :P maar welke

JorY

Well-Known Member
ik heb nu dus een probleem, ik heb een peugeot speedfight 2 wrc met 50 cc alluminium cilinder, nu is die vastgelopen..... dus ik krijg een nieuwe cilinder van de dealer maar zit nu te overwegen om een 50cc mhr of evo te halen.... want 90 teller is ook niet alles...
en dan had ik nog een vraagje een 50 cc mhr kan dat op een orginele peugeot uitlaat of kan ik dan beter een yasuni R halen?


Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

mja welke andere 50cc snel kan op een standaard peugeot as met yas R ofzo?

want zolang deze krukas goed is en niet krom ( vastlopertje he ) koop ik geen andere....
peugeot is wel standaar pen 12 en zeer stevig dacht ik ooit gehoord te hebben... beter dan die mina hor meuk :p ( zo is het verteld ;) )
 
Er bestaat geen Mhr50 of Evo50 voor peusjo (std niet althans) in de winkel,
Er bestaat wel een Mhr50 replica,
Presteert iets beter dan de std cillinder maar kan op je orig krukasje
 
NRG MC3 RIDER said:
Beter koop je gewoon een tam cilindertje, gaat het je om trekkracht of snelheid?
Ik vind beide belangrijk maar ik rijd het liefst wat harder dan dat ik super hard trek, de peugeot cilinde was dus super 85/90 teller en trok edelijk hard op :p
maar nu wil ik een feller cilindertje, en kom niet aan met 70cc want dat mag ik niet , dus als iemand nog tips heeft.
 
er zit een beetje haast bij :$ ik moet morgen vroeg bellen dusuu...>:$ als het kan heb ik het liefst nu advies welke cilinder het beste is oppeugeot ( 50cc ! ) M&E al gecheckt
 
[lol mode on] waarom neem je niet een speed 50 voor peusjo [/lol mode off]
wat heb je tegen een 70 misschien wat verstandiger voor je centen en ze ruiken het heus niet hoor
 
nee maar dat mag neit van mijn ouders
anders had ik wel het beste van het beste gekocht ( na flink sparen ;) maar dan hadik ook geen peusjo gereden )
maar he moet dus een 50CC zijn mijn ouders denken gelijk alsk 70 koop dat ik 190 blaas ofzo ;) en probeer ze maar eens wijs te maken van niet
 
hahah mja mijn pa vind het best ( die herleef alles weer ;) ) maar mijn moeder vind het kut

maar iemand tips voor een 50cc snelle cilinder LC Peusjo op standaar krukas?
 
Mja er is vrij weinig keus op 50cc gebied voor peugeot LC.
Maar wil je toch sneller als std. en persé 50cc neem dan maar een Airsal 50 alu.

Heeft misschien nog wat afwerking nodig maar is wel een snellere cil. als std.
Prijs zit op €149,- ongeveer.
 
het beste is gewoon de standaard cilinder , de imitatie 50cc cilinders voor peugeot schiet je niks mee op , hogere slijtage, meer toeren maar geen snelheid extra etc , etc.

gewoon de std cilinder houden ,en 70cc schiet je ook niet veel meer mee op , dan moet je meteen alles gaan veranderen want als je de kosten vergelijkt met het resultaat van 70cc op peugeot is dat om te huilen...

peugeot is een scooter die het goed doet op laag toeren.....
 
Back
Top