Help, mijn richtingaanwijzers doen het niet

Advertisement - register to remove this

In ieder geval bedankt, zal wel ff naar de bedrading kijken of anders de accu vervangen of zo, de zekering is trouwens oke.
smile.gif
 
Met mijn Sr had ik pas geleden ook iets met m'n richtingaanwijzers. Ze bleven branden als ik stilstond en als ik reed knipperden ze heel erg langzaam. Bleek een relais kapot te zijn.
 
Het relais was kapot voor je knipperlichten?! Jaja wie heeft jouw dta wijsgemaakt?

Ennuh, het kan je accu niet zijn nee, want je kan ook zonder accu gaan rijden en als je alles goed doet, doen de lcihten enzo het dan gewoon (duh)

Ik denk dart er gewoon effe ergens een plukje draden los zit, en zo te horen ergens achteraan je scooter bij het relais en remlicht

SvR
 
Behoorlijk irritant als ie kapot is namelijk, valt allemaal veel minder op als je af wil slaan. En inderdaad er zit een relais in, de dealer zei het me zelf toen ik 'm op kwam halen van de 1000 km beurt. Ik was het vergeten te zeggen en hij kwam er zelf achter en heeft 'm toen gelijk gemaakt. Toen ik 'm kwam halen zei ie wat er aan kapot was. Vandaar. Viel onder de garantie trouwens.
 
Back
Top